نماینده مهاباد می گوید با وجود وعده های مکرر مسئولان وزارت رفاه از سال 87، هنوز مهاباد بیمارستان تامین اجتماعی ندارد.

سلامت نیوز :نماینده مهاباد می گوید با وجود وعده های مکرر مسئولان وزارت رفاه از سال 87، هنوز مهاباد بیمارستان تامین اجتماعی ندارد.
نماینده مهاباد می گوید با وجود حق قانونی مردم مهاباد برای داشتن بیمارستان 32 تخت خوابی و با وعده های مکرر مسئولان وزارت رفاه از سال 87، هنوز مردم این شهر بیمارستان تامین اجتماعی ندارند.

جلال محمود زاده که با خبرآنلاین گفتگو می کرد، افزود: "طبق قانون تامین اجتماعی، شهرستانهایی که بیش از 26 هزار نفر بیمه شده اصلی و 80 هزار نفر بیمه شده تبعی دارند، باید دارای بیمارستانی با حداقل 32 تخت بستری باشند، ولی هنوز پیگیریهای دفتر نماینده و سایر مسئولان محلی، نتیجه نداده است."

به گفته این نماینده، مردم مهاباد برای تامین نوبتهای پزشک و دندانپزشک از ساعت 3 صبح در صف انتظار درمانگاه روزانه این شهرستان می نشینند و این مسئله، مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده، به همین جهت، از صادق محصولی، وزیر رفاه پرسشی را درباره دلایل عدم ساخت بیمارستان در این شهرستان مطرح کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، هفته آینده صادق محصولی، وزیر رفاه باید در مقابل نمایندگان مجلس حاضر شود و برای 17 سئوال، پاسخ دهد. گفته می شود اگر چنانچه یکی از این 17 سئوالی که از سوی نمایندگان برای پاسخگویی محصولی اعلام وصول شده، باعث قانع نشدن نماینده پرسشگر شود، طبق آئین نامه داخلی مجلس، وزیر مربوطه برای طی مراحل بعدی استیضاح به هیات رئیسه معرفی می شود، چون تاکنون صادق محصولی، 2 بار در سئوالات گذشته، نتوانسته نمایندگان پرسشگر را قانع کند.

محمودزاده در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد در صورتی که رفتار پرسنل درمانگاه مهاباد با مردم بهتر شود و هیاتی که قرار است هفته آینده از سوی وزارت رفاه به این شهرستان اعزام شوند، گام اساسی و عملی برای حل مشکلات بردارند، ارائه گزارشهای اقدامات انجام شده از سوی وزیر رفاه و تامین اجتماعی قانع کننده باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha