سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: خوشبختانه مشکل سامانه پاسخگویی ۸۵۲۳ برطرف شده، اما بازنشستگان فرهیخته و سایر مخاطبان می توانند از طریق شماره تماس ۲۵۰۰ نیز با مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری ارتباط برقرار کنند.

بازنشستگان با «۲۵۰۰» تماس بگیرند

سلامت نیوز:مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: خوشبختانه مشکل سامانه پاسخگویی ۸۵۲۳ برطرف شده، اما بازنشستگان فرهیخته و سایر مخاطبان می توانند از طریق شماره تماس ۲۵۰۰ نیز با مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری ارتباط برقرار کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم آنلاین ، از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، بهروز انتظاری گفت: از سال گذشته نسبت به اضافه شدن خط تلفن ۲۵۰۰ با واحد پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری اطلاع رسانی عمومی انجام شد، اما همچنان حجم پاسخگویی خط ۸۵۲۳ بسیار بالا است.

وی اظهار داشت: اخیراً مشکلی در خط ۸۵۲۳ ایجاد شد که پاسخگویی و ارتباط مستقیم بازنشستگان کشوری عزیز را با مرکز پاسخگویی دچار مشکل کرد، به همین دلیل باید تاکید کنم که بازنشستگان کشوری می توانند از خط ۲۵۰۰ که در چندماه اخیر در تهران و سایر استان های کشور فعال بوده است، استفاده کنند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: با توجه به حجم بالای نظرات، پیشنهادات و انتقادات بازنشستگان پیرامون مسائل مختلف بازنشستگی و نیاز به پاسخگویی سریع، دقیق و جامع و همچنین به منظور جلوگیری از تردد و حضور این عزیزان برای طرح سوالات خود در محل ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری، شماره ۲۵۰۰ از ۸ صبح تا ۱۶ عصر، در تهران بدون کد و در شهرستان ها با پیش شماره ۰۲۱ قابل استفاده است.

انتظاری تاکید کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده قرار است خط ۸۵۲۳ به طور کامل حذف و خط ۲۵۰۰ جایگزین آن شود. در حال حاضر استان تهران و البرز بدون پیش شماره و به صورت مستقیم از این خط استفاده می کنند و سایر استان ها نیز در برنامه برای حذف پیش شماره ۰۲۱ قرار دارند.

وی با بیان اینکه مرکز ارتباط تلفن گویا در سال ۱۳۹۶ به حدود ۱۷۰ هزار تماس تلفنی پاسخ داده است، اظهار داشت: این امر موجب ایجاد رابطه دو سویه مطلوب و صرفه جویی های مالی و زمانی برای بازنشستگان و کاهش تردد آنان به صندوق بازنشستگی کشوری به خصوص در استان ها شده و پاسخگویی بهتر کارشناسان صندوق به جامعه مخاطب را به دنبال داشته است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در مرکز پاسخگویی، رسیدگی به موضوعاتی از قبیل کارت منزلت، وام، دریافت حکم و فیش حقوقی، حق تاهل و حق اولاد، ذخیره اندوخته فرهنگیان، رتبه بندی فرهنگیان، پاداش آخر خدمت، کمک هزینه ازدواج، هزینه عینک و سمعک، ضمانت نامه، وکالت نامه، احراز هویت، افزایش حقوق، بیمه تکمیلی درمان، افزایش حقوق، پرداخت حق بیمه، کسور بازنشستگی و انواع مرخصی ها برای شاغلین انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha