مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت مطالبات تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی که از بیمارستان‌های این سازمان طلبکار هستند، تا دو هفته آینده خبر داد.

پرداخت مطالبات تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی تا دو هفته آینده

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت مطالبات تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی که از بیمارستان‌های این سازمان طلبکار هستند، تا دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز از تامین اجتماعی، سید تقی نوربخش در بازدید از نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث) بر حمایت سازمان تأمین اجتماعی از شرکت‌های تولید کننده تجهیزات پزشکی و سلامت تأکید کرد.

نوربخش افزود: نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث) به صورت سالانه برگزار می‌شود و پیشرفت تولیدات داخلی هر سال بهتر از سال قبل در این نمایشگاه مشخص می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی، گفت: تجهیزات پزشکی از جمله کالاهای ارزبر و راهبردی هستند و اهمیت حیاتی دارند بنابراین تولید این تجهیزات در داخل کشور از اهمیت حیاتی برخوردار است.

نوربخش با بیان اینکه نهادهای تولیدکننده درمان در کشور مهمترین عوامل توسعه تولید کالای ایرانی در این رشته محسوب می شوند، افزود: یکی از این نهادها سازمان تأمین اجتماعی است که دومین تولید کننده خدمات درمانی در کشور است. در شرایط فعلی و حتی در شرایط عادی حمایت از کالای ایرانی بویژه در حوزه تجهیزات پزشکی اهمیت بالایی دارد و تولید داخلی باکیفیت قطعا از سوی سازمان تأمین اجتماعی حمایت می‌شود.

وی ادامه داد: تجهیزات مربوط به علوم پزشکی و ابزار جراحی در دنیا پیشرفت بسیار سریعی دارد و سرعت پیشرفت و توسعه در این رشته بسیار بیشتر از بقیه حوزه‌ها است. خوشبختانه در این حوزه محصولات داخلی کاملا همپای پیشرفت‌های تکنولوژیکی در حال توسعه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha