رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی از ارائه خدمات رایگان ارولوژی به مردان در تمام مراكز درمانی زیر مجموعه این دانشگاه در روز و هفته سلامت به مردان خبر داد

سلامت نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی از ارائه خدمات رایگان ارولوژی به مردان در تمام مراكز درمانی زیر مجموعه این دانشگاه در روز و هفته سلامت به مردان خبر داد.

محمدرضا رزاقی در جمع خبرنگاران از ارائه خدمات رایگان مراكز درمانی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی به مردان در روز و هفته سلامت مردان كه از اولین پنجشنبه اسفند به مدت یك هفته آغاز می‌شود، خبر داد.

وی افزود: همان طور كه مسائل سلامتی مادران و كودكان در صدر حوزه‌های بهداشتی و درمانی از شاخصه‌های اصلی حوزه بهداشت در هر كشور محسوب می‌شود در این راستا با حمایت انجمن اورولوژی كشور و همچنین توجه معاونت بهداشت وزارت بهداشت نخستین پنجشنبه اسفند هر سال با عنوان روز سلامت مردان مطرح شد كه در گذشته یك روز بود و در سال جاری به مدت یك هفته به بررسی سلامت حوزه بهداشتی و درمانی بیماری‌های اورولوژی مردان می‌پردازد.

رزاقی بیان كرد: در این روز و هفته پزشكان در مراكز درمانی بیمارستان‌ها و مطب‌های خود به مردان در حوزه بهداشت و درمان حوزه اورولوژی خدمات رایگان ارائه می‌كنند.

وی گفت: مسائل دیگری نیز در حوزه سلامت مردان از جمله عروقی، قلبی و مفاصل نیز باید مورد توجه قرار گیرد كه امسال با حمایت انجمن اورلوژی كشور از نخستین پنجشنبه اسفند به مدت یك هفته به مسائل بهداشتی و درمانی بیماری‌های اورولوژی از جمله پروستات، كلیه و مجرای ادراری در هفته سلامت مردان پرداخته می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی خاطرنشان كرد: پیشگیری و رعایت موارد بهداشتی كه در كاهش هزینه‌های بسیار بالای درمانی همیشه بهترین راه حل بوده است و در این راستا نیز مردان میانسال و مسن باید مسائل پیشگیری در حوزه سلامت را كه امسال نیز با عنوان هفته سلامت مردان در حوزه بیماری‌های اورولوژی نامگذاری شده است توجه و جدیت بیشتری داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha