چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 246936

بعد از این‌که رئیس سازمان محیط‌زیست گفت که «قوچ‌های پیر، زیاد آب می‌خورند بنابراین باید شکار شوند» پیام‌هایی را که روی سیستم پیام‌گیر شهرونگ ضبط شده، بشنوید.

شکار مصرف‌کنندگان آب

سلامت نیوز:بعد از این‌که رئیس سازمان محیط‌زیست گفت که «قوچ‌های پیر، زیاد آب می‌خورند بنابراین باید شکار شوند» پیام‌هایی را  که روی سیستم پیام‌گیر شهرونگ ضبط شده، بشنوید:  

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شهروند ،سلام . بنده پدر و مادر پیری دارم. در جلسه مرکزی شورای خانوادگی موضوع نگهداری از آنان به شور گذاشته شد و به اتفاق آرا خانواده تصویب کرد که از نظر علمی و نیز بررسی شواهد متقن موجود و نیز با توجه به شرایط اقتصادی اخیر پدر و مادر حقیر بیش از اندازه دستشویی می‌روند و بنابراین باعث صدمه‌زدن شدید به منابع آبی کشور و نیز منابع مالی خانواده می‌شوند. حالا نمی‌دانیم از نظر علمی ما باید چه کار کنیم؟ می‌شود از سازمان محیط‌زیست استعلام کنید؟

 درود بر شما. ما یک همسایه داریم که آدم بدی نیست. همان همسایه معروفی است که همه ویدیو و ماهواره‌شان را از ایشان می‌گیرند. این همسایه عزیز ما طبق آمار جدید بانک مرکزی مقدار زیادی مال مردم خورده است. آیا کسی که به قدر زیادی مال مردم بخورد، شامل این فرمول ارایه‌شده توسط رئیس سازمان محیط‌زیست می‌شود یا نه؟

 با سلام و خسته نباشید. این سرایدار خانه بغلی ما مدام شلنگ گرفته دستش و با آب تصفیه‌شده حیاط را آب می‌گیرد. وقتی به او می‌گویم این‌قدر حیاط را با آب جارو نکن، آب تمام می‌شود و من دیگر نمی‌توانم ماشینم را با آب شهری بشویم اما حرف توی کله‌اش نمی‌رود. بنده از کجا می‌توانم تفنگ
 تهیه کنم؟

 ببخشید مزاحم شدم. عمویی دارم که تعداد بسیار زیادی نوه و نتیجه دارد. روزهای تعطیل همه اینها جمع می‌شوند خانه عموی من و تا شب آن‌جا هستند. این میهمانی هفتگی بشدت مصرف آب در آپارتمان ما را بالا می‌برد. با توجه به اعلام رسمی رئیس سازمان محیط‌زیست مصرف بالای آب توسط این واحد به من مجوز می‌دهد بزنم برجکش را بیاورم پایین؟

 بنده کاروان‌دار هستم. در جنوب کشور شتر نگهداری می‌کنم. همان‌طور که می‌دانید شتر در کوهانش مقدار زیادی آب ذخیره می‌کند که در این وانفسای بی‌آبی خیلی کار بدی است. هر چه هم با او مذاکره می‌کنم بر و بر نگاهم می‌کند و زیر بار نمی‌رود. آیا اگر مذاکره مستقیم با او اثر نکرد، می‌توانم از طریق گفتمان حاکم بر سازمان محیط‌زیست وارد عمل شوم؟

 آب دزدک هستم از برکه باقیمانده در نواحی شمالی کشور. زنگ زدم برای ابراز پشیمانی و ندامت از گذشته ننگین خود. لطفا تا دستور تنبیه مرا صادر نکرده‌اند، عذرخواهی مرا پذیرفته و مرا ببخشید. بنده تمام سعی‌ام را می‌کنم که گذشته ننگین خودم را
جبران نمایم.

 بازرس ویژه لبنیات هستم. بنده معتقدم بهترین کار را دستور داده‌اند. اگر وزیر صنایع هم این طور برخورد می‌کرد و کارخانه‌هایی که آب تو شیر می‌بندند را به توپ می‌بست، همه چیز حل بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha