معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن رسیدگی به لایحه حمایت از کودکان در صحن مجلس اظهار کرد: امیدواریم این لایحه هر چه زودتر و طی هفته آینده به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

پیگیری جدی حادثه ایرانشهر از سوی قوه قضائیه

سلامت نیوز:معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن رسیدگی به لایحه حمایت از کودکان در صحن مجلس اظهار کرد: امیدواریم این لایحه هر چه زودتر و طی هفته آینده به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ابتکار ،معصومه ابتکار با اشاره به وضعیت لایحه حمایت از کودکان اظهار کرد: رسیدگی به این لایحه هم اکنون در دستور کار مجلس قرار گرفته و امیدواریم هر چه زودتر و ظرف هفته آینده به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

وی همچنین درباره حادثه ایرانشهر با بیان اینکه با استاندار و مقامات قوه قضاییه در این باره صحبت کرده‌ام، خاطر نشان کرد: انشاءالله براساس صحبت‌های انجام شده موضوع هم از طرف قوه قضاییه با جدیت دنبال می‌شود و هم از آقای استاندار خواسته‌ام که در زمینه اورژانس اجتماعی اقدامات بیشتری انجام دهند تا بتوانیم پیشگیری‌های لازم در این رابطه را داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha