رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد.

پلیس برای مسافران تابستانی چه توصیه‌هایی دارد؟

سلامت نیوز:رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،محمد رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ  اظهار کرد: با توجه به اتمام کنکور سراسری، پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش سفر از سوی خانواده‌هایی باشیم که فرزندشان از شرکت‌کنندگان در این آزمون بوده‌اند.

وی ادامه داد: توصیه پلیس راهور این است که رانندگان خصوصا در آزادراه‌ها و جاده‌های بین‌شهری، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و ضمن حرکت با سرعت مطمئنه، هنگام رانندگی توجه کافی به جلو داشته باشند.

رازقی در همین رابطه افزود: رانندگان در محورهای درون‌شهری نیز از ارتکاب تخلفات خصوصا سرعت و سبقت غیرمجاز در بزرگراه‌ها جدا خودداری کرده و در معابر سطح شهر مرتکب تخلفات ساکن مانند توقف در حریم تقاطع یا ایستگاه اتوبوس نشوند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ عنوان کرد: با توجه به افزایش حضور شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌ها، رانندگان از پارک کردن خودروی خود در حاشیه بزرگراه‌ها جدا پرهیز کرده و به این منظور از پارکینگ‌های مجاز استفاده کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha