رئیس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی با اشاره به افزایش آب دریاچه ارومیه گفت: میزان حجم آب این دریاچه به یک میلیارد و 920 میلیون متر مکعب رسیده است و امروز /11 تیرماه/ نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 میلیون مترمکعب افزایش را نشان می دهد.

سلامت نیوز:رئیس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی با اشاره به افزایش آب دریاچه ارومیه گفت: میزان حجم آب این دریاچه به یک میلیارد و 920 میلیون متر مکعب رسیده است و امروز /11 تیرماه/ نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 میلیون مترمکعب افزایش را نشان می دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ابتکار ، فرهاد سرخوش با اعلام اینکه تراز دریاچه ارومیه به یکهزار و 270 متر و 71 سانتی متر رسید، افزود: تراز نگین آبی آذربایجان نسبت به سال گذشته سه سانتی متر بیشتر است. به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: وسعت فعلی دریاچه ارومیه نیز به 2 هزار و 242 کیلومتر مربع رسیده است.

سرخوش با بیان اینکه احیای دریاچه ارومیه نیازمند فرهنگسازی صحیح مصرف آب در حوزه کشاورزی است، گفت: هدررفت آب در حوزه کشاورزی خسارت جبران ناپذیری به منابع آبی وارد می کند که در تلاش برای نهادینه کردن آبیاری مدرن در اراضی حوضه آبریز دریاچه هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha