چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 247470

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کلاردشت با اشاره به این که حریق عصر دیروز به جان جنگل‌های کلاردشت افتاد، گفت: 2 هزار مترمربع از جنگل‌های این منطقه طعمه آتش شد.

جنگل کلاردشت در آتش سوخت

سلامت نیوز:رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کلاردشت با اشاره به این که حریق عصر دیروز به جان جنگل‌های کلاردشت افتاد، گفت: 2 هزار مترمربع از جنگل‌های این منطقه طعمه آتش شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، وحید مشایخ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آتش سوزی در جنگل راش کلاردشت مابین «اسپند کلا» و «پی‌قلعه» روی داد که پس از اطلاع در لحظات اولیه یگان حفاظت اداره منابع طبیعی با همکاری شورای اسلامی و دهیاری روستاهای پی قلعه و طبرسو و همچنین آتش نشانی کلاردشت پس از چهار ساعت عملیات فیزیکی موفق به مهار آتش شدند.

وی بدون اشاره به علت این آتش سوزی گفت:در این آتش سوزی 2000 متر مربع از جنگل براثر حریق دچار خسارت سطحی شد.

مشایخ با اشاره به افزایش دمای هوا از عموم گردشگران و مسافران خواست از ایجاد آتش در جنگل جداً خودداری کرده و در صورت ایجاد آتش هنگام ترک جنگل از خاموشی کامل آن مطمئن شوند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری کلاردشت خطر آتش سوزی جنگل در فصل تابستان را بسیار جدی دانست و خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تخلف و تجاوز به منابع طبیعی و آتش سوزی با تلفن 4051 رایگان و شبانه روزی، منابع طبیعی کلاردشت تماس حاصل کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha