سلامت نیوز :وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشكی با بیان اینكه اختصاص 10 درصد تخت‌های بیمارستان‌ها به تخت‌های روانپزشكی را به شدت پیگیریم، درباره ادغام وزارت بهداشت با وزارتخانه‌هایی مانند وزارت خانه‌های رفاه و علوم، گفت: تمام این مباحث شایعه است و ادغامی صورت نخواهد گرفت.

دكتر مرضیه وحید دستجردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بهداشت و درمان ایسنا، اظهار كرد: وزارت بهداشت یكبار ادغام شده است و بیشتر از این ادغام نخواهد شد.

وی گفت: مطمئن باشید وزارت بهداشت با وزارتخانه دیگری ادغام نخواهد شد، چرا كه این وزارتخانه، یك وزارتخانه ادغامی است و دیگر ادغامی صورت نمی‌گیرد.

وزیر بهداشت همچنین درباره مصوبه اختصاص 10 درصد تخت‌های عمومی بیمارستان‌ها به تخت‌های سوختگی و روانپزشكی به ایسنا، گفت: این موضوع در حال انجام است و ما به شدت این موضوع را پیگیر هستیم.

به گفته وی، با سفر به شهرستانهای مختلف موضوع اختصاص 10 درصد تخت‌های عمومی بیمارستان‌ها به تخت‌های سوختگی و روانپزشكی را پیگیری می‌كنیم‌.

وزیر بهداشت در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این كه مقرر شده بود در صورت كوتاهی بیمارستان‌ها، یك درجه از ارزشیابی این بیمارستان‌ها در سال 90 كاسته شود، گفت: اگر كوتاهی صورت گرفته باشد، حتما در این موارد از ارزشیابی بیمارستان‌ها در سال آتی كاسته خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha