یک نماینده مجلس به شرایط یک بیمارستان پرداخت که درگذشته آنقدر نامناسب بود که به جای درمان بیماران، همراهان آن‌ها نیز بیمار می‌شدند.

روایت یک نماینده از اسکلت‌های یک بیمارستان

سلامت نیوز:یک نماینده مجلس به شرایط یک بیمارستان پرداخت که درگذشته آنقدر نامناسب بود که به جای درمان بیماران، همراهان آن‌ها نیز بیمار می‌شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وزارت بهداشت، محسن بیگلری در آیین افتتاح و بهره برداری از بیمارستان رازی بانه اظهار داشت: ۶ سال پیش که از کنار این بیمارستان رد می‌شدم، اسکلت‌های آن زنگ زده و این پروژه تعطیل شده بود و جرات نداشتم که به آن نگاه کنم و از طرفی، شرایط بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه هم نامناسب بود و به جای درمان بیماران، همراهان آن‌ها هم بیمار می‌شدند.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های وزارت بهداشت و راه و شهرسازی، امروز بیمارستانی افتتاح شد که همانند هتل است و سطح خدمات قابل مقایسه با گذشته نیست.

نماینده مردم بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی تصور می‌کنند که نماینده مجلس همیشه باید مطالبه گر باشد، اما من اینچنین نیستم و نیمه پر لیوان را می‌بینم و برای نیمه خالی لیوان و برطرف کردن مشکلات، داد می‌زنم و خواهش می‌کنم البته باید دکتر هاشمی را به دلیل خدمات ارزنده اش، تشویق کرد.

وی با بیان اینکه با قول مساعد تکمیل و تجهیز بیمارستان سقز توسط وزرای راه و بهداشت، بیمارستان در حال ساخت سقز تا پایان سال افتتاح می‌شود، افزود: شهرستان بانه پتانسیل مناسبی برای پذیرش توریسم سلامت را دارد، چون علاوه بر مجاورت با کردستان عراق، روابط خویشاوندی بین مردم بانه و کردستان عراق وجود دارد و باید برای توسعه توریسم سلامت، تلاش کرد.

بیگلری عنوان کرد: می‌دانم که قانون سطح بندی خدمات در کشور وجود دارد، اما بخش خصوصی برای راه اندازی MRI اعلام آمادگی کرده و تقاضا دارم با توجه به محرومیت و مرزی بودن بانه و وجود جاده‌های پرخطر در این منطقه از استان کردستان، باراه اندازی این مرکز موافقت شود.

نماینده مردم بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی از دکتر هاشمی به عنوان محبوب‌ترین وزیر کابینه از دید مردم ایران یاد کرد و گفت: مردم شهرستان‌های بانه و سقز، برای چهارمین بار میزبان وزیر بهداشت هستند.

وی در پایان یادآور شد: طرح تحول سلامت، یادگاری برای مناطق محروم و مرزی است که نباید آسیب ببیند و تضعیف شود و لازم است که تقویت و حمایت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha