کارگران 25 تیرماه مصادف با روز تامین اجتماعی؛ با تجمع در برابر وزارت بهداشت که به دنبال تامین کسری‌های خود از منابع سازمان است و مجلس شورای اسلامی، تجمع خواهند کرد.

تجمع کارگران در اعتراض به دست‌اندازی وزارت بهداشت به منابع سازمان تامین اجتماعی

سلامت نیوز: کارگران 25 تیرماه مصادف با روز تامین اجتماعی؛ با تجمع در برابر وزارت بهداشت که به دنبال تامین کسری‌های خود از منابع سازمان است و مجلس شورای اسلامی، تجمع خواهند کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، کارگران روز 25 تیرماه مصادف با روز تامین اجتماعی در اعتراض به تعرض به منابع سازمان تامین اجتماعی، در برابر وزارت بهداشت و مجلس شورای اسلامی تجمع می‌کنند.

یک فعال کارگری، با تایید این مطلب تصریح کرد: دست‌اندازی به منابع و ذخایر تامین اجتماعی که یک صندوق بین‌النسلی است، کار را به جایی رسانده که این صندوق با خطر ورشکستگی مواجه شده است.

این فعال کارگری ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی تاکنون هزینه بی‌کفایتی مدیران را به ناحق پرداخت کرده است و منابع این سازمان صرف اموری شده که هیچ سنخیتی با ماموریت‌ها و وظایف تامین اجتماعی ندارد.

وی تصریح کرد: کارگران برای آنکه مراتب اعتراض خود را به گوش کسانی که همچنان چشم طمع به منابع سازمان تامین اجتماعی دارند؛ برسانند، 25 تیرماه مصادف با روز تامین اجتماعی با تجمع در برابر وزارت بهداشت که به دنبال تامین کسری‌های خود از منابع سازمان است و مجلس شورای اسلامی، تجمع خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha