پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 248129

دیابتی‌های "خوب کنترل" مدال می‌گیرند

سلامت نیوز:همه ما می‌دانیم کنترل دیابت کاری دشوار است؛ زیرا بدون تغییر در شیوه زندگی و رفتار، تحقق نخواهد یافت و از همین رو نیز قابل تقدیر است.

در همین راستا انجمن دیابت ایران در اطلاعیه‌ای آورده‌ است:« بیش از یک دهه است که انجمن دیابت ایران با همکاری بنیاد فاطمه طالقانی از عزیزان دیابتی شایسته، تقدیر به عمل می‌آورد. بنابراین، دیابتی‌های برخوردار از کنترل مطلوب، به اهداف درمانی دست یافته‌اند یعنی از عوارض دیابت پیشگیری نموده و از کیفیت مطلوب زندگی نیز برخوردار گردیده‌اند.

چگونگی کیفیت زندگی یک دیابتی کاملا به خود او و نحوه کنترل دیابت وابسته است. افرادی که از کنترل مطلوب برخوردارند، در عین حضور دیابت در متن زندگی، قاطعانه امکان رشد،‌ ترقی و شادابی را برای خود فراهم می‌نمایند و اینان، قهرمانان واقعی هستند.

بنیاد فاطمه طالقانی بر مبنای هدف خود یعنی «فراهم کردن زمینه‌های برقراری کیفیت زندگی مطلوب برای تمام افراد دیابتی»، با همکاری انجمن دیابت ایران، برای سیزدهمین بار، همزمان با برگزاری بیستمین همایش علمی – آموزشی «پیشگیری از دیابت» که روز تقدیر از آموزش دهندگان دیابت نیز نامگذاری شده، صبح روز چهار مرداد ۹۷ از ساعت ۹ الی ۱۲ طی مراسمی از افراد دیابتی نوع ۱ که از کنترل مطلوب برخوردارند، به ترتیب زیر تقدیر می‌کند:

۱- دیابتی‌های نوع ۱، با مدت ابتلای ۲۵ سال = مدال نقره

۲- دیابتی‌های نوع ۱، با مدت ابتدای ۵۰ سال = مدال طلا

۳- دیابتی‌های نوع ۱، با مدت ابتلای ۷۵ سال = مدال الماس»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha