معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: خیرین حوزه سلامت در بخش‌های توسعه، ساخت بیمارستان‌های دولتی و مراکز خیریه، توسعه اورژانس، اتاق عمل، تامین تجهیزات و دارو مشارکت و همیاری دارند و در سال گذشته ۱۵ هزار میلیارد ریال به حوزه سلامت، کمک کردند.

کمک ۱۵هزار میلیارد ریالی خیرین به سلامت در سال گذشته

سلامت نیوز:معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: خیرین حوزه سلامت در بخش‌های توسعه، ساخت بیمارستان‌های دولتی و مراکز خیریه، توسعه اورژانس، اتاق عمل، تامین تجهیزات و دارو مشارکت و همیاری دارند و در سال گذشته ۱۵ هزار میلیارد ریال به حوزه سلامت، کمک کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سیدمحمد هادی ایازی در بازدید از مراکز درمانی سبزوار گفت: در حال حاضر ۸۷۵ خیریه سلامت، ۴۰۰ درمانگاه خیریه و ۴۰ بیمارستان خیریه در سطح کشور فعالیت می کنند. همچنین۴۰ بیمارستان خیریه دیگر با همیاری خیران نیکوکار در دست ساخت است که این مراکز درمانی نقش موثری در کاهش هزینه های درمان مردم دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۷۰ هزار نیکوکار در ۶۰۰ سازمان مردم نهاد در حوزه سلامت فعالیت دارند.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، معاون اجتماعی وزارت بهداشت با اشاره به مشارکت موثر و مفید مردم در ایجاد زیرساخت‌های نظام سلامت، افزود: امسال کانون‌های سلامت در سطح محلات فعال می شوند که هدف از فعال شدن آنها، افزایش سلامت محلات و خانواده ها، سواد سلامت و ارتقای سبک زندگی است.

ایازی در پایان اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی و شورای اجتماعی کشور مساله سلامت اجتماعی را مورد توجه قرار داده اند و به زودی فرهنگ سلامت در قالب سند ملی به شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های کشور ابلاغ می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha