دادستان عمومی و انقلاب سنندج با اشاره به پیگیری قضایی پرونده حادثه آتش‌سوزی هفته گذشته در سنندج گفت: تاکنون از 11 قربانی این حادثه، جسد 8 نفر از آنان تحویل خانواده‌هایشان شده است.

تحویل جسد 8 نفر از قربانیان حادثه حریق اتوبوس در سنندج به خانواده‌ها

سلامت نیوز:دادستان عمومی و انقلاب سنندج با اشاره به پیگیری قضایی پرونده حادثه آتش‌سوزی هفته گذشته در سنندج گفت: تاکنون از 11 قربانی این حادثه، جسد 8 نفر از آنان تحویل خانواده‌هایشان شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،اکبر جوهری  از آغاز روند قضایی پرونده حادثه آتش‌سوزی چهارشنبه هفته گذشته (20 تیرماه 97) در سنندج که منجر به کشته شدن حداقل 11 نفر و مصدومیت جمعی دیگر شد، خبر داد و افزود: با توجه به حساسیتی که در این حادثه تأسف‌بار به وجود آمده است، روند قضایی این پرونده به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: از افرادی تحقیقات مورد نظر صورت گرفته، ولی منتظر هستیم تا نظر کارشناسی زودتر اعلام گردد.

دادستان عمومی و انقلاب سنندج در خصوص اقداماتی که برای شناسایی هویت قربانیان و تحویل اجساد به خانواده‌های متوفی صورت گرفته است، اظهار کرد: تاکنون 8 جسد از قربانیان این حادثه تحویل خانواده‌هایشان شده است که به‌زودی یک جسد دیگر هم پس از شناسایی تحویل بازماندگان آنان خواهد شد.

در ساعت 00:10 بامداد چهارشنبه 20 تیرماه سال‌جاری در سنندج، پشت ترمینال تهران، ابتدای اتوبان دکتر حسینی، یک دستگاه اتوبوس هنگام خروج از ترمینال با یک تانکر ایرانی حامل سوخت، یک وانت عبوری و یک دستگاه پراید تصادف می‌کند که شدت برخورد موجب حریق 3 خودرو می‌شود که متاسفانه در این حادثه 11 نفر بر اثر سوختگی جان باخته و 9 نفر دیگر نیز مصدوم می‌شوند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha