سازمان هواشناسی اعلام کرد طی سه روز آینده در برخی نقاط کشور شاهد باد و باران و رعد و برق خواهیم بود و با توجه به احتمال وقوع صاعقه باید اقدامات لازم به کار گرفته شود.

باد و باران در برخی مناطق کشور/ خطر وقوع صاعقه

سلامت نیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد طی سه روز آینده در برخی نقاط کشور شاهد باد و باران و رعد و برق خواهیم بود و با توجه به احتمال وقوع صاعقه باید اقدامات لازم به کار گرفته شود.

به گزارش سلامت نیوز، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفتگو با مهر اعلام کرد: برخی مناطق کشور طی سه روز آینده شاهد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید لحظه ای خواهد بود.

احد وظیفه افزود: امروز دوشنبه در شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرق هرمزگان شاهد این وضعیت خواهیم بود.

وی ادامه داد: فردا سه شنبه  نیز در  شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، بخشهایی از اردبیل و گیلان و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرق هرمزگان همین وضعیت پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه هشدار داد: توصیه می شود با توجه به انتظار وقوع صاعقه  بخصوص در مناطق کوهستانی و  وزش بادهای شدید، برای  کاهش خسارات احتمالی  و حفظ ایمنی  اقدامات لازم  بکار گرفته شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha