فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی اعلام کرد: بیمارستان در حال ساخت شهر تازه آباد در زلزله امروز ( دوشنبه 25 تیر) آسیب جدی دیده است.

بیمارستان درحال ساخت «تازه آباد» در زلزله آسیب دید

سلامت نیوز:  فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی اعلام کرد: بیمارستان در حال ساخت شهر تازه آباد در زلزله امروز ( دوشنبه 25 تیر) آسیب جدی دیده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، زمین لرزه ای با قدرت 4.2 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 10:03 دقیقه امروز شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی در غرب استان کرمانشاه را لرزاند.
صادق خدادادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: تیم های ارزیابی خسارت به بخش های مختلف شهری و روستایی اعزام شده اند تا میزان دقیق خسارت های این زمین لرزه را مشخص کنند.
وی افزود: براساس اطلاعاتی که تاکنون به دست ما رسیده بیمارستان در حال تاسیس شهر تازه آباد پس از زلزله صبح امروز در قسمت های مختلف همچون نما و دیوارهای داخلی دچار آسیب شده است.
به گفته فرماندار ثلاث باباجانی، زلزله 4.6 ریشتری روز گذشته این شهرستان نیز به تعدادی از منازل شهری و روستایی خسارت وارد کرد.
خدادادی گفت که خوشبختانه زلزله های روز گذشته و امروز خسارت جانی نداشته است.
زلزله آبان سال گذشته نیز به بیمارستان های اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب خسارت زیاد وارد کرد.
منطقه اورامانات که شامل شهرستانهای ثلاث باباجانی، روانسر، پاوه و جوانرود است با بیش از 250 هزار نفر جمعیت در شمال غرب کرمانشاه قرار دارند.
نگرانی مردم از وقوع زمین لرزه های شدید بویژه در منطقه غرب استان کرمانشاه پس از زلزله مهیب آبان 96 همچنان ادامه دارد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha