معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور از تحت پوشش قرار گرفتن ۷۰ تا ۸۰ هزار معلول پشت نوبتی تا پایان سال جاری خبر داد.

ورود ۸۰ هزار معلول پشت نوبت به چرخه حمایت بهزیستی

سلامت نیوز: معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور از تحت پوشش قرار گرفتن ۷۰ تا ۸۰ هزار معلول پشت نوبتی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، حسین نحوی نژاد در گفتگو با مهر افزود: در حال حاضر تعداد زیادی از معلولان در سامانه سازمان بهزیستی ثبت نام کرده وپشت نوبت دریافت خدمات و کمک هستند که به دلیل محدودیت در منابع امکان پوشش و ورود آنها وجود نداشت که این مشکل به تازگی با مصوبه دولت و مجلس برطرف شده است.

وی از اختصاص اعتباری ویژه برای تحت پوشش قرار گرفتن نیازمندان پشت نوبت بهزیستی خبر داد و گفت: با اختصاص ۲ هزار ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه ها که مربوط به حمایت از اقشار فقیر است می توانیم حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار معلول را تحت پوشش قرار دهیم.

معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور به صدور کارتهای معلولیت اشاره و تاکید کرد: با توجه به اینکه تمامی پروسه صدور کارت های معلولیت جدید دست سازمان بهزیستی نیست و همکاری بخشهای دیگر را می طلبید به همین دلیل صدور آن مدت زمان زیادی را طول کشیده و باعث نگرانی و خستگی معلولان می شد.

وی گفت: بنابراین قرار شد که ارائه کارتهای جدید فعلا متوقف شود و همان کارتهای قبلی به معلولان داده شود.

 نحوی‌نژاد افزود: معلولان می توانند خدمات مورد نیاز خود را با ارائه این کارتها دریافت کنند و تفاوتی ایجاد نخواهد شد و البته صدور کارتهای جدید را نیز دنبال خواهیم کرد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha