وزیر بهداشت با تکذیب خبر افزایش 40 تا 60 درصدی هزینه های درمان در مراکز درمانی گفت: در حال حاضر اثرات ناشی از هدفمندی یارانه ها در مراکز درمانی در حال بررسی است.

سلامت نیوز :وزیر بهداشت با تکذیب خبر افزایش 40 تا 60 درصدی هزینه های درمان در مراکز درمانی گفت: در حال حاضر اثرات ناشی از هدفمندی یارانه ها در مراکز درمانی در حال بررسی است.
 مرضیه وحید دستجردی ظهر شنبه در حاشیه یکصد و بیست و ششمین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در حال حاضر به دنبال توسعه مراکز درمان معتادان در کشور هستیم.

وزیر بهداشت گفت: اکنون بیش از 20 مرکز درمانی در کل کشور در امر درمان معتادان فعال هستند که باید تعداد این مراکز گسترش یابد.

وی تصریح کرد: همچنین باید اردوگاههایی در کشور برای نگهداری و درمان معتادان تاسیس شود تا از حجم زندانیان کاسته شود.

وزیر بهداشت اظهار داشت: شوراهای سیاستگذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر در استانها به دنبال کاهش آسیب هستند.

دستجردی گفت: در این جلسه طبق هماهنگی های صورت گرفته بنا شده تا معتادان در استانها تحت روش های درمانی جدیدی قرار گیرند و دانشگاههای علوم پزشکی نیز موظف شده اند تا با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و شوراها از ورود مواد مخدر و معتادان جدید جلوگیری کنند.

وی در پاسخ به خبرنگار مهر مبنی بر اینکه برخی کارشناسان از افزایش 40 تا 60 درصدی هزینه های درمان در سال آینده  خبرداده اند گفت: در حال حاضر تیمی مسئول بررسی اثرات ناشی از هدفمندی یارانه ها در مراکز درمانی خصوصی و دولتی است.

وزیر بهداشت اظهار داشت: این موضوع مبنای حقیقی ندارد و به زودی برنامه های خود را در این زمینه اعلام می کنیم.

دستجردی گفت: همچنین این تیم بحث بودجه را نیز بررسی و اثرات افزایش 10 درصدی هزینه ها ناشی از هدفمندی یارانه ها را نیز دنبال می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha