شنبه ۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 24867
سلامت نیوز :وزیر کشور مهمترین نتایج جلسه روز شنبه ستاد مبارزه با مواد مخدر را تشدید برخورد جدی با افراد ولگرد و اراذل که به مصرف مواد مخدر دامن می‌زنند و اشتغال و حرفه‌آموزی معتادان عنوان کرد.
مصطفی محمدنجار ظهر شنبه در حاشیه یکصد و بیست و ششمین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در این جلسه که به دستور رئیس جمهور با حضور دستگاه‌های عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، 15 دستور برای سال آینده تصویب شد.

وی ادامه داد: اصول اساسی که در زمینه مبارزه با مواد مخدر دنبال می‌کردیم با توجه به آغاز سال جدید و برنامه پنجم توسعه در این جلسه بررسی و تصویب شد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: براساس برنامه های تعیین شده در این جلسه و نقشه جامع مبارزه با مواد مخدر اقداماتی اساسی در حوزه پیشگیری، درمان و مقابله با مواد مخدر انجام می‌شود.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های سال آینده افزود: در داخل کشور تعدادی افراد ولگرد و اراذل وجود دارند که به مصرف مواد مخدر و توزیع خرد مواد دامن می‌زنند که باید برخورد با این افراد به صورت جدی دنبال شود.

وی افزود: همچنین حرفه آموزی به معتادان در اردوگاه‌ها نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا با ایجاد اردوگاه‌های نگهداری معتادان حرفه‌آموزی و اشتغال آنان نیز در دستور کار قرارگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha