سلامت نیوز :رئیس دانشگاه علوم پزشكی بوشهر گفت: 800 داوطلب در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشكی بوشهر شركت كردند.

به گزارش فارس، غلامرضا حیدری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با این استخدام وضعیت نیروهای شاغل در مجموعه‌های بهداشت و درمان استان بهتر می‌شود.
وی افزود: با توجه به كمبود نیروی انسانی در مراكز بهداشتی و درمانی بوشهر این آزمون كمك شایانی به رفع مشكلات نیروی انسانی در این استان می‌كند.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی بوشهر بیان داشت: برگزاری این آزمون در راستای اجرای قانون بهره‌وری كاركنان بالینی نظام سلامت به دستور رئیس جمهوری و مصوبه مجلس شورای اسلامی است.
حیدری عنوان داشت: در استان بوشهر بیش از 800 نفر داوطلب در آزمون شركت كردند و از این تعداد 296 نفر در 14 رشته شغلی پذیرفته و جذب دانشگاه می‌شوند.
وی تصریح كرد: پذیرفته‌شدگان این آزمون در رشته‌های پزشك عمومی، پرستاری، بهیاری، بهورزی، كاردان اتاق عمل، كارشناس بهداشت خانواده، كاردان بهداشت خانواده، كاردان هوشبری، كاردان آزمایشگاه، كاردان مبارزه بیماری‌ها و مسئول امور فوریت‌های پزشكی مشغول به كار می‌شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی بوشهر اظهار داشت: همچنین 95 داوطلب برای آزمون بهورزی ثبت‌نام كرده‌اند كه از این تعداد 30 نفر جذب خانه‌های بهداشت می‌شوند.
حیدری خاطر‌نشان كرد: نتایج اولیه آزمون در 15 فروردین سال آینده از طریق سایت دانشگاه اطلاع‌رسانی می‌شود.
وی اظهار امیدواری كرد با جذب این تعداد نیرو بخش عظیمی از كمبود نیروی انسانی در بیمارستان‌ها، مراكز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت در سراسر استان برطرف شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشكی بوشهر از نمایندگان ریاست جمهوری و همچنین نمایندگان استانداری و همكاران در معاونت توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه در برگزاری این آزمون تشكر كرد.
حیدری اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشكی توجه به آموزش را در دستور كار خود قرار داده و در این زمینه برنامه‌های مختلفی اجرا كرده است.
وی تصریح كرد: سفر سوم دولت به استان بوشهر در بخش بهداشت و درمان بركات زیادی داشت و امیدواریم مصوبات در كوتاه‌ترین مدت اجرایی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha