تحقیقات برای بازداشت مردی که با وعده فروش گوسفند در سایت دیوار و شیپور از مردم کلاهبرداری می‌کند در جریان است.

کلاهبرداری با روشی عجیب در سایت مشهور!

سلامت نیوز:  تحقیقات برای بازداشت مردی که با وعده فروش گوسفند در سایت دیوار و شیپور از مردم کلاهبرداری می‌کند در جریان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مشرق، کلاهبرداری با وعده فروش گوسفند در سایت دیواربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ مرتضی ابوطالبی، رئیس پلیس فتا استان یزد توضیح داد: چند روز قبل مردی مأموران پلیس فتا یزد را از ماجرا با خبر کرد.

 

او گفت: شغل من دامداری است و مدتی بود که قصد داشتم چند رأس گوسفند بخرم. برای خرید گوسفند سری به سایت‌های شیپور و دیوار زدم. در سایت دیوار یک آگهی توجهم را جلب کرد؛ چراکه قیمت گوسفندها مناسب بود برای همین با فروشنده تماس گرفتم و او جزئیات بیشتری از گوسفندها را برایم شرح داد. بعد از آن بر سر قیمت با هم توافق کردیم. مطابق قرار من مقداری از پول و کرایه انتقال گوسفندها را به شماره حسابی که در اختیارم گذاشت واریز کردم و منتظر رسیدن خودروی حامل گوسفندها شدم. روز بعد وقتی تماس گرفتم گوشی تلفن آن مرد خاموش بود و او دیگر به تماس‌هایم جواب نداد.

 

سرهنگ ابوطالبی گفت: با مطرح شدن شکایت تحقیقات پلیس در این باره جریان دارد. وی ادامه داد: بعضاً شاهد این مورد هستیم که کالایی در دو سایت دیوار و شیپور تبلیغ شده و خریدار برای آن‌که آن کالا را از دست ندهد بخشی از پول را به عنوان بیعانه به فروشنده پرداخت می‌کند، اما بعد از آن دیگر گوشی تلفن فروشنده خاموش شده و پاسخگو نبوده است. کاربران دقت داشته باشند که تا حد امکان از شهر و استان خود خرید داشته باشند و پس از دریافت و مشاهده حضوری کالای مورد نظر، اقدام به خرید و پرداخت وجه کنند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha