دفتر برنامهٔ جهانی‌ غذا در ایران هدایایی به نامزد‌های اسکار در بخش جایزه بزرگ آکادمی به بهترین بازیگر نقش زن و مرد، بهترین بازیگر نقش دوم زن و مرد و بهترین کارگردان در هشتاد و سومین مراسم اسکار که در ۲۷ فوریه ۲۰۱۱ در سالن کداک تئاتر در هالیوود لوس آنجلس برگزار میشود اهدا خواهد نمود.

سلامت نیوز :تهران- دفتر برنامهٔ جهانی‌ غذا در ایران هدایایی به نامزد‌های اسکار در بخش جایزه بزرگ آکادمی به بهترین بازیگر نقش زن و مرد، بهترین بازیگر نقش دوم  زن و مرد و بهترین کارگردان در هشتاد و سومین مراسم اسکار که در ۲۷ فوریه ۲۰۱۱ در سالن کداک تئاتر در هالیوود لوس آنجلس برگزار میشود اهدا خواهد نمود. بسته هدیه شامل یک مدال دست سازو یک دفترچه یادداشت که توسط هنرمند ایرانی‌" شکوفه ملک کیانی" طراحی شده، به همراه دفترچه های برنامه جهانی‌ غذا واطلاعاتی‌ در مورد فعالیت‌های این سازمان در ایران می‌باشد.

مدال برنامه جهانی غذا سازمان ملل متحد ایران توسط "شكوفه ملك كیانی " طراحی و اهدا گردیده است.
در یك سوِی مدال پارسی برنامه جهانی غذا تصویر كوروش كبیر بنیان گذارسلسله هخامنشی ایران طراحی شده است.تاریخ نویسان ، كوروش را یكی از بزرگترین مردان تاریخ جهان دانسته اند و منشور كوروش را نخستین اعلامیه حقوق بشر تلقی می کنند.در سوی دیگراین مدال بیتی معروف از" سعدی" شاعربزرگ ایرانی حک شده است.
  " بنی آدم اعضای یكدیگرند    كه درآفرینش ز یك گوهرند"

از ورزشکاران بین‌المللی و ستارگان سینما تا خوانندگان و هنرپیشه گان مشهور جهان حامیان برنامه جهانی‌ غذا هستند که متعهد شده اند تا از موقعیت و شهرت خود برای اطلاع رسانی درباره معضل گرسنگی و آنچه برنامه جهانی‌ غذا برای کاهش میزان گرسنگی انجام میدهد استفاده کنند.


*    *    *

برنامه جهانی غذا، بزرگترین سازمان  بشردوستانه  دنیا در مبارزه  با گرسنگی  است. این سازمان هرساله بطور میانگین به بیش از 90 میلیون نفر در بیش از 70 کشور دنیا کمک های غذائی می رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha