یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 24907
سلامت نیوز :با برگزاری آزمون استخدامی پرستاران 1930 نفر در حوزه پرستاری و سایر رشته ها جذب دانشگاه علوم پزشكی تهران می شوند .
معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشكی تهران با اشاره به برنامه های این دانشگاه جهت افزایش جذب نیروی انسانی، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی را در این امر منجر به افزایش سطح رضایت مندی و اجرای بهینه فرآیندها دانست.

دكتر بیگلر در حاشیه آزمون استخدامی دانشگاه كه صبح روز جمعه 6 اسفندماه سال جاری برگزار شد گفت: در این آزمون 3550 نفر در رشته های پرستاری و سایر رشته های علوم پزشكی متقاضی استخدام بودند كه از این تعداد 1930 نفر جذب خواهند شد.

وی در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون گفت: روز 25 اسفندماه سال جاری نام افراد پذیرفته شده در مرحله اول آزمون به تعداد دو برابر ظرفیت پذیرفته شدگان از طریق سایت دانشگاه به آدرس http://tums.ac.ir اعلام می شود  و افراد برگزیده پس از سپری كردن مراحل گزینش استخدام می شوند.

دكتر بیگلر در خصوص استخدام نیروی انسانی در سایر رشته ها و مشاغل گفت: استخدام دانشگاه در سایر رشته ها از جمله رشته های غیر پزشكی منوط به صدور مجوز از سوی دولت بوده و در صورت صدور مجوز بر اساس صلاحدید و نیازهای موجود، استخدام صورت می گیرد.

وی با اشاره به برنامه های دانشگاه جهت افزایش جذب نیروی انسانی گفت:‌ دانشگاه در امور غیر حاكمیتی از تمامی ظرفیت های بخش خصوصی در جذب نیروی انسانی و در مسیر توسعه خود استفاده خواهد كرد و این امر منجر به افزایش رضایت مندی و اجرای بهینه فرآیندهای كاری می شود. با این وجود در امور حاكمیتی نیازمند طی كردن مسیر استخدام دولتی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha