مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشكی تهران هدف از برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه را كاهش مشكلات ناشی از كمبود نیروی انسانی به خصوص در رشته پرستاری دانست.

سلامت نیوز :مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشكی تهران هدف از برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه را كاهش مشكلات ناشی از كمبود نیروی انسانی به خصوص در رشته پرستاری دانست.

به گزارش سلامت نیوز در حاشیه آزمون استخدامی این دانشگاه كه صبح روز جمعه 6 اسفندماه سال جاری برگزار شد، مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه گفت: پس از صدور مجوز استخدام پرستاران توسط دولت با نیاز سنجی ها و برنامه ریزی كه در وزارت بهداشت با توجه به مشكلات به عمل آمد، سهمیه نیرو برای هر دانشگاه در نظر گرفته شده و در همین راستا دانشگاه علوم پزشكی تهران اقدام به برگزاری آزمون استخدامی در این رشته و سایر رشته های علوم پزشكی كرد.

دكتر نمازی ضمن ابراز رضایت مندی از نحوه برگزاری آزمون، شرایط برگزاری آن را كامل و بدون نقص دانست و گفت: قریب به 200 نفر از شركت كنندگان موفق به اخذ اینترنتی كارت ورود به جلسه آزمون نشده بودند كه با تلاش كاركنان دانشگاه صبح روز آزمون و پیش از برگزاری آن، كارت ورود به جلسه برای آنان صادر شد.  

وی با اشاره به اعلام نتایج آزمون گفت: اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون به تعداد دو برابر ظرفیت استخدام، روز 25 اسفندماه سال جاری از طریق سایت دانشگاه به آدرس http://tums.ac.ir  اعلام و افراد برگزیده پس از سپری كردن مراحل گزینش استخدام خواهند شد.

مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه، تصریح كرد: خوشبختانه آزمون استخدامی دانشگاه با حضور قریب به چهار هزار نفر شركت كننده و با همیاری و تلاش مستمر مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی، مدیریت آمار و فناوری اطلاعات ، روابط عمومی، گزینش، حراست دانشگاه علوم پزشكی تهران و مسئولین دانشكده ها و تمامی واحدهای مربوطه برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha