دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 249124

مدیرکل پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: فردا (سه شنبه) دمای هوا در نیمه غربی کشور از جمله استان های کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان و آذربایجان غربی دو تا چهار درجه گرمتر می شود.

دمای هوا در نیمه غربی کشور افزایش می یابد

سلامت نیوز:  مدیرکل پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: فردا (سه شنبه) دمای هوا در نیمه غربی کشور از جمله استان های کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان و آذربایجان غربی دو تا چهار درجه گرمتر می شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،مسعود حقیقت روز دوشنبه  افزود: امروز موجی از نوار شمالی کشور عبور می کند و در برخی از مناطق استان های گیلان، مازندران، ارتفاعات شمال سمنان، گلستان، خراسان شمالی و احتمالا در شمال خراسان رضوی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد را به دنبال خواهد داشت.
وی اظهار داشت: همچنین امروز بخش های شمالی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل ابری گاهی با رعد و برق همراه است که وزش باد را هم به دنبال دارد.


حقیقت ادامه داد: سه شنبه این موج در برخی از مناطق استان های گلستان، مازندران، ارتفاعات سمنان، تهران و قزوین هم سبب رگبار پراکنده باران می شود و بعد ازظهر چهارشنبه نیز در برخی از مناطق البرز مرکزی رگبار پراکنده خواهیم داشت.
مدیرکل پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز شدت بارش ها در شمال آذربایجان غربی خواهد بود که قابل توجه است.
وی افزود: طی دو تا سه روز آینده همچنان در مناطق جنوب شرق کشور به ویژه در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق و شمال هرمزگان، ارتفاعات زاگرس به ویژه در شرق فارس رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق را انتظار داریم.
حقیقت گفت: همچنان در دو تا سه روز آینده در شرق و شمال شرق کشور وزش باد و پدیده گرد و خاک را داریم که در منطقه زابل با خیزش گرد و خاک همراه خواهد بود.

***وضعیت هوای تهران/گرمترین و سردترین نقاط کشور
مدیرکل پایش سازمان هواشناسی کشور افزود: بیشینه دمای دیروز تهران به 40 درجه رسیده بود و امروز نیز در همین شرایط باقی خواهد ماند؛ کمینه دمای امروز صبح پایتخت نیز 27 درجه بود.
حقیقت گفت: امروز صبح شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری و چالدران در استان آذربایجان غربی با 12 درجه خنک ترین و دیروز شهداد در استان کرمان و زابل در استان سیستان و بلوچستان با 47 درجه گرمترین نقاط کشور بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha