شرکت تشخیص پزشکی رش (Roche Diagnostics) نوآوری های قدرمند خود را در یازدهمین کنگره بین المللی و شانزدهمین کنگره کشوری بهبود کیفیت در آزمایشگاههای کلینیکی در ایران به نمایش می گذارد.با تقویت و کارآمد نمودن بالاترین استانداردهای موجود در تست های آزمایشگاهی، امکان تصمیم گیری بالینی بهتر برای مراقبت بهینه از بیماران فراهم می گردد.

افزایش استاندارد سازی آزمایشگاهها با رش

سلامت نیوز: شرکت Roche Diagnostics از آخرین نوآوری ها، راه حل ها و خدمات تشخیص پزشکی در یازدهمین کنگره بین المللی و شانزدهمین کنگره کشوری بهبود کیفیت در آزمایشگاههای کلینیکی در تهران، ایران رونمایی کرد.

به گزارش سلامت نیوز راندمان و کارآیی بیشتر در یک آزمایشگاه دارای سیستم های اتوماسیون منجر به دست یابی به نتایج سریع، باکیفیت و قابل اطمینان شده و قابلیت تصمیم گیری به موقعِ بالینی را در هنگام دریافت تشخیص دقیق به نفع بیمار امکان پذیر می سازد.

برای اولین بار در ایران، شرکت رش از سیستم cobas® 6500 رونمایی کرد که در واقع یک راه حل اتوماتیک، دیجیتالی و کاملاً یکپارچه و یک راه حل نوین در زمینه آزمایش ادرار در آزمایشگاهها محسوب می شود. علاوه بر آن، این کنگره در واقع به عنوان یک پلت فرم قدرتمند جهت معرفی دستگاه آنالیزور انعقاد تمام اتوماتیک cobas® t 411 مطرح گردید که در آن انتقال معرف ها در آزمایشگاههای انعقاد بصورت اتوماتیک انجام می پذیرد و به خاطر این اتوماسیون، راندمان و کارآیی بهتری برای پرسنل آزمایشگاهی فراهم می گردد. 

 آقای دکتر واسیلیس باکویانیس، مدیر شرکت رش (Roche Diagnostics) در ایران در خصوص شرکت در این کنگره اظهار نظر کرد: "مفهوم اتوماسیون آزمایشگاهی روز به روز با اهمیت تر شده و رو به پیشرفت می باشد.  راه حل های اتوماسیون آزمایشگاهی ویژه رش، راهکارهای هدفمند را برای همه آزمایشگاهها (از لحاظ نوع و اندازه) امکان پذیر می نماید.

در نهایت، نمونه کارهای جامع و فراگیر ساخته شده که در شرکت Roche Diagnostics با هدف اتوماسیون کامل تولید می شوند، منجر به افزایش بهره وری، ایمنی و کارآیی در آزمایشگاهها شده و نتایج آزمایش را بصورت دقیق، سریع و قابل اطمینان هم برای بیمار و هم برای پرسنل آزمایشگاه ارائه می نماید.

شانزدهمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت در آزمایشگاههای کلینیکی در واقع یک رویداد عالی برای نمایش دستاوردها و پیشرفتهای جدید در صنعت تشخیص پزشکی می باشد."

در بخش نمایشگاهیِ این کنگره، شرکت Roche غرفه ای را در اختیار داشت و در آن اشخاصی نظیر دکتر سعید سمیعی، رئیس آزمایشگاه بیمارستان پارس حضور داشت: "از نقطه نظرِ یک پاتولوژیست، تشخیص به معنی "همه چیز" می باشد. البته دیدگاه ما درخصوص تشخیص پزشکی، تنها تشخیص یک بیماری خاص نمی باشد. یعنی در واقع تشخیص یک روش مقطعی (cross-sectional) نیست که بعد از گذشت مدت زمانی به پایان برسد.

از دید ما، تشخیص یک فرآیند بلندمدت است که باید بطور کامل و دقیق دنبال شود. در واقع، از نظر ما  پیگیری روند بهبودی بیمار قسمت عمدۀ روند تشخیص را تشکیل می دهد. اگر ما از این دید به فرآیند تشخیص نگاه کنیم، در واقع به خوبی بخش مهمی از فرآیند درمان توسط پزشک را طی نموده ایم و نتایج مثبتی را بدست خواهیم آورد."

نوآوری های ارائه شده توسط شرکت Roche تنها دربرگیرنده راه حل ها و دستگاههای معرفی شده توسط این شرکت نمی باشد، بلکه شامل روش های ارائه خدمات به همکاران و مشتریان شرکت نیز می گردد. با بیش از 450 متخصص محلی اختصاصی، تجربۀ جهانی در تشخیص های آزمایشگاهی (IVD, In-Vitro Diagnosis)، دانش فنی و مهارتهای تخصصی، شرکت رش بطور پیوسته در حال پیشرفت در ایران می باشد. 

این شرکت متعهد به ارائه خدمات به متخصصین مراقبت های بهداشتی می باشد: کارهایی نظیر برنامه همکاری و مشارکت قوی با ارائه خدمات آموزشی در این صنعت، انتقال مهارتها و پشتیبانی در زمینه تشخیص های آزمایشگاهی ، ارائه مزایای ملموس و بی نظیر به HCP ها (Healthcare Professionals) و درنتیجه بیماران از جمله این موارد می باشند. نمونه هایی از این قبیل شامل پلت فرم آنلاین آموزشی که برای متخصصین در این زمینه این امکان را فراهم می آورد تا بطور پیوسته آموزش داده شوند ، و همچنین مرکز خدمات پشتیبانی مشتریان – که تنها خط مستقیم پشتیبانی فنی و کاربردی تشخیص های IVD در ایران می باشد. یکی دیگر از موارد برجسته این کنگره، معرفی Roche Healthcare Consultancy بود که بخشی از برنامه مشارکت (Partnership Program) برای اولین بار در ایران می باشد. با یکپارچه سازی داده ها، منابع و اشخاص، مشاوره رش، همکاری نزدیک خود را با متخصصین مراقبت های بهداشتی آغاز نموده است تا به ارائه خدمات و سناریوهای ارزشمند بپردازد و به سازمانهای بهداشتی کمک نماید تا نتایج بهتری را در خصوص کیفیت نتایج کلینیکی، بهره وری عملیاتی ارتقاء یافته و همچنین اهداف بلندمدت و پایدار سازمانی کسب نمایند.

در خصوص شرکت تشخیص پزشکی رش خاورمیانه (RDME):

شرکت RDME گام و حرکت کم سابقه ای را در جهت تشخیص های آزمایشگاهی انجام داده است و اولین شرکت دارای مرکز مدیریت و مرکز تدارکات در خاورمیانه می باشد. شرکت RDME مالکیت خود را در فرآیندهای زنجیره تأمین، کنترل کیفیت و پشتیبانی مشتریان توسعه داده است واز طریق این مرکز آن را انجام می دهد. متمرکز بودن این عملیات و تعهد شرکت رش  به استانداردهای جهانی، به واسطه یک تیم متخصص و بسیار مجرب حاصل شده است که مجموعه کاملی از خدمات را ارائه می نمایند. با این توانمندسازیِ منطقه ای، شرکت RDME به مشتریان و توزیع کنندگان نزدیک تر شده است. این سرمایه گذاری ها به شرکت RDME این امکان را داده است تا از صرف یک "تأمین کننده" به یک شریک مطمئن در زمینه تشخیص های IVD برای مشتریانش تبدیل گردد.

شرکت RDME نمونه کارهای کامل و خدمات جامعی را در 16 کشور خاورمیانه ارائه می نماید: امارات متحده، عربستان سعودی، عراق، ایران، قطر، کویت، بحرین، عمان، یمن، سوریه، اردن، فلسطین، لبنان، مصر، لیبی و مالدیو. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به وب سایت www.roche-middleeast.com مراجعه نمایید.

در خصوص اطلاعات بیشتر لطفا با مدیریت روابط عمومی (بخش خاورمیانه) خانم میسون رمضان به آدرس ذیل تماس حاصل فرمایید: Maysoun.ramadan@roche.com  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha