رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تایید ورود محموله حدود 20تنی مواد مخدر از نوع تریاك از سوی یك شركت خصوصی به كشور، از رسیدگی به این پرونده توسط پلیس خبر داد.

سلامت نیوز :رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تایید ورود محموله حدود 20تنی مواد مخدر از نوع تریاك از سوی یك شركت خصوصی به كشور، از رسیدگی به این پرونده توسط پلیس خبر داد.

سردار حمیدرضا حسین‌آبادی در گفت‌و گو باایسنا، درباره شایعه كشف یك محموله حدود 20 تنی مواد مخدر از نوع تریاك در فرودگاه امام (ره) اظهار كرد: در دو هفته اخیر یك شركت خصوصی محموله‌ حدود  20 تنی مواد مخدر از نوع تریاك را برای تولید و تهیه دارو از كشور هند به ایران وارد كرده بود.

حسین‌آبادی افزود: با توجه به اینكه تاكنون ورود محموله موادمخدر برای تولید دارو به كشور بی‌سابقه بوده و پیش از این برای رفع نیاز دارویی از كشفیات داخلی مواد مخدر استفاده می‌شده است، رسیدگی به این موضوع توسط دادسرای انقلاب به پلیس ماموریت داده شده است.

وی گفت:‌ در حال حاضر این محموله در گمرك فرودگاه امام (ره) است و نمونه‌ای از آن تحویل آزمایشگاه شده‌ است و مرجع ‌قضایی در رابطه با این موضوع تصمیم‌گیری خواهد كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha