با کشف جسد یک مرد ثروتمند در خانه ویلایی بخش چندار ساوجبلاغ، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

پرستار کلید را به دزدان داد؛آنها اموال مرد ثروتمند را بردند،خودش را هم کشتند

سلامت نیوز:با کشف جسد یک مرد ثروتمند در خانه ویلایی بخش چندار ساوجبلاغ، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ،سرهنگ مهدی فضلی علیشاه، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با گزارش این حادثه مأموران بلافاصله در صحنه جرم حضور یافتند. بررسی‌های تخصصی در محل نشان داد شب جنایت افراد ناشناسی وارد خانه ویلایی شده و پس از ضرب و شتم مقتول و وارد کردن ضرباتی به وی او را به قتل رسانده و متواری شده‌اند.

با توجه به اینکه مقتول با پرستارش زندگی می‌کرد غیبت مشکوک این مرد و مرخصی نابهنگام او، مأموران را به وی ظنین کرد. این مرد پس از دستگیری در بازجویی‌ها منکر اطلاع از این جنایت شد اما در مواجهه با مدارک مستند به اجیرکردن سه نفر از اقوامش برای سرقت از خانه ویلایی اعتراف کرد.


متهم برای اینکه ردی از خود بر جا نگذارد خانه را ترک کرده و کلید را در اختیار سه مرد غریبه گذاشته بود. اما مدعی بود قصد کشتن پیرمرد را نداشته است. با این اعترافات رد سه متهم دیگر در یکی از استان‌های شمالی گرفته شد و هر سه در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند. این سه مرد فراری مدعی شدند با نقشه پرستار خانگی وارد خانه شده و با سر و صدای صاحبخانه او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند. متهمان پس از تشکیل پرونده و صدور رأی نهایی دادگاه روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha