اوایل تیر بود که مرد میانسالی به دادسرای ویژه سرقت پایتخت رفت و از زن شیک‌پوشی شکایت کرد. او گفت: سوار بر خودرو در حال ایران نوشت:عبور از خیابان بودم که زن جوان شیک‌پوشی دست بلند کرد واز من خواست او را سوار کنم.

سرقت‌ با طعمه کردن زن معتاد توسط شوهر صیغه‌ای

سلامت نیوز:اوایل تیر بود که مرد میانسالی به دادسرای ویژه سرقت پایتخت رفت و از زن شیک‌پوشی شکایت کرد. او گفت: سوار بر خودرو در حال عبور از خیابان بودم که زن جوان شیک‌پوشی دست بلند کرد واز من خواست او را سوار کنم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ، زن جوان می‌گفت مادرش در بیمارستان بستری است و می‌خواهد برای عیادت به بیمارستان برود.اما چند دقیقه بعد خودروی پرایدی ناگهان جلوی ماشینم پیچید. به ناچار توقف کردم. دو مرد از ماشین پیاده شده و با چاقو و شوکر به من حمله کردند. آنها از من ۵۰۰ هزار تومان پول، گوشی تلفن همراه و خودروی پرایدم را سرقت کردند. فقط توانستم شماره پلاک خودروی آنها را بردارم.

با شکایت مرد جوان به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت تحقیقات از سوی مأموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد.

با توجه به شکایت‌های مشابه دیگر مشخص شد که خودروی پراید متعلق به مجرم سابقه‌داری به‌نام بهروز است.وی در عملیاتی ویژه بازداشت شد و به سرقت از راننده‌های خودرو اعتراف کرد.

او گفت: به شیشه اعتیاد دارم. اعتیاد و بیکاری باعث شده بود که به فکر راه درآمدی برای تأمین هزینه مواد باشم به همین خاطر با همسر صیغه‌ای خود به‌نام شیوا و یکی از دوستانم به‌نام آرش نقشه سرقت را طراحی کردیم.

او ادامه داد: طبق نقشه‌مان شیوا به‌عنوان مسافر سوار بر خودروهای عبوری می‌شد. پس از طی مسافتی ما راه را بر رانندگان سد می‌کردیم و با این بهانه که مزاحم همسرم شده راننده‌ها را مورد ضرب و شتم قرار داده و گوشی تلفن همراه و پول‌ها و خودروهایشان را به سرقت می‌بردیم.

با اعترافات متهم، شیوا و همدست دیگرش نیز بازداشت شدند. زن جوان که اعتیاد شدید به مواد مخدر داشت در تحقیقات گفت: من یک زن مطلقه بودم چون اعتیاد داشتم به خانه‌هایی که پاتوق معتادان بود زیاد رفت وآمد می‌کردم. در یکی از همین خانه‌ها با بهروز آشنا شدم و سرقت از راننده‌ها را شروع کردیم. من برای این سرقت‌ها کلاه گیس می‌گذاشتم و گریم می‌کردم و لباس‌های شیک می‌پوشیدم تا شناسایی نشوم.

با دستگیری سه متهم این پرونده به دستور بازپرس بهشتی تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha