نظریه پزشکی قانونی در رابطه با مرگ مرد میانسالی که به‌گفته همسرش خودکشی کرده است، احتمال وقوع قتل را قوت بخشید.

معمای مرگ مرموز مرد میانسال در خانه چیست؟

سلامت نیوز:نظریه پزشکی قانونی در رابطه با مرگ مرد میانسالی که به‌گفته همسرش خودکشی کرده است، احتمال وقوع قتل را قوت بخشید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جوان آنلاین ، ساعت ۷ غروب ۵ مرداد مرگ مشکوک مرد میانسالی در بیمارستان به مأموران کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس اعلام شد. در تحقیقات اولیه همسر مرد میانسال گفت: ساعتی قبل در خانه با همسرم بحثم شد که در این درگیری او چاقویی برداشت و اقدام به خودزنی کرد. به‌دنبال این حادثه فوراً با اورژانس تماس گرفتم و همسرم به بیمارستان منتقل شد، اما فوت کرد.


با توجه به مشکوک بودن ماجرا، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم تحقیق اعلام شد. بدین ترتیب کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به تحقیق از همسر مرد میانسال پرداختند. از آنجا که جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده بود صبح دیروز نظریه پزشکی قانونی خودکشی را منتفی دانست.
 
سرهنگ علی، ولی پور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: باتوجه به نظریه پزشکی قانونی و مدارک دیگری که از بررسی جسد به‌دست آمده، حکایت ازمرگ مشکوک مرد میانسال دارد. بدین ترتیب به دستور بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات در این خصوص از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha