پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای مرداد آغاز شد. معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام این خبر به خراسان گفت: پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان بر اساس حروف الفبا آغاز شده است و ادامه دارد.

پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد

سلامت نیوز:پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای مرداد آغاز شد. معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام این خبر به خراسان گفت: پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان بر اساس حروف الفبا آغاز شده است و ادامه دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خراسان ،رحیم اردلان افزود: این پرداخت ها طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت و تمام بازنشستگان مابه التفاوت افزایش حقوق خود را دریافت خواهند کرد. اعلام این خبر در حالی است که چندی پیش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز درباره زمان پرداخت معوقات افزایش حقوق بازنشستگان اظهار کرد:

برای پرداخت این ارقام به بازنشستگان  باید افزایش مستمری‌ها در دولت تصویب می‌شد که در نهایت در ۲۰ اردیبهشت ابلاغ و در ماه خرداد حقوق‌ها همراه با افزایش‌ها پرداخت شد. سید تقی نوربخش ادامه داد:

مابه التفاوت حداقلی بگیران را پرداخت کرده‌ایم و مابه التفاوت دیگر سطوح را در ۱۰ روز اول مرداد پرداخت خواهیم کرد.در خور اشاره است، طی روزهای گذشته بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی درتماس با روزنامه از پرداخت نشدن مابه التفاوت حقوق سال جدید گله مند بودند. یکی از مخاطبان با بیان این که چند ماه از سال گذشته است اما هنوز خبری از اضافه حقوق ما نیست افزود:

طی ماه های اخیر قیمت بسیاری از کالاها بالا رفته است اما هنوز از واریز افزایش حقوق بازنشستگان خبری نیست ، گویا مسئولان نمی دانند که ما مستمری بگیران با همین حقوق باید زندگی خود و فرزندانمان را تامین کنیم. 

بازنشسته دیگری هم درباره این موضوع  اظهار کرد:  شاید افزایش حقوق ما چیزی حدود 13-14 درصد باشد اما کاش مسئولان آن را با تورم و گرانی هایی که هر روز بیشتر می شود، مقایسه کنند . بگذریم از این که همین میزان افزایش را هم با چند ماه تاخیر پرداخت می کنند. انگار کسی به فکر خرج و مخارج زندگی بازنشستگان نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha