سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 249866

مدیرکل پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: پیش بینی ها نشان می دهد طی سه روز آینده هوای گرم در بیشتر مناطق کشور تداوم داشته باشد.

تداوم گرما در بیشتر مناطق کشور

سلامت نیوز: مدیرکل پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: پیش بینی ها نشان می دهد طی سه روز آینده هوای گرم در بیشتر مناطق کشور تداوم داشته باشد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،مسعود حقیقت روز سه شنبه  افزود: با توجه به تداوم گرما، کشاورزان مراقبت مزارع و محصولات خود باشند و با بهترین روش آبیاری در حفظ منابع تلاش کنند.


وی اظهار داشت: همچنین امروز و فردا ( سه شنبه و چهارشنبه ) برای برخی از مناطق شمال غرب به ویژه استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق پیش بینی شده است.
حقیقت ادامه داد: در بعدازظهر امروز در ارتفاعات البرز به ویژه البرز مرکزی و فردا و پس فردا در ارتفاعات هرمزگان رگبار پراکنده باران و احتمال رعد و برق وجود دارد.
وی گفت: امروز در برخی از نقاط استان هرمزگان و جنوب کرمان بروز پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست ، همچنین از اواخر امروز و فردا همچنان وزش بادهای 120 روزه در منطقه جنوب شرق به ویژه زابل انتظار می رود.

*** وضعیت هوای تهران / گرمترین و خنک ترین نقاط کشور
مدیرکل پایش سازمان هواشناسی کشور افزود: بیشینه دمای دیروز تهران 38 درجه رسید و امروز نیز در همین شرایط باقی می ماند؛ همچنین کمینه دمای امروز صبح پایتخت 26 درجه بود.
حقیقت گفت: دیروز دره شهر در استان ایلام و شوش در استان خوزستان با 49 درجه گرمترین و لاله زار در استان کرمان با 10 درجه خنک ترین نقاط کشور بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha