سلامت نیوز : رییس كل سازمان نظام پرستاری از اجرای قانون ارتقای بهره وری برای پرستاران سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: با اجرای قانون ارتقای بهره وری برای پرستاران سازمان تامین اجتماعی، این سازمان بیمه‌گر می‌تواند نیروهای كارآمد و جوان خود را حفظ كند.

غضنفر میرزابیگی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار كرد: بیمه نیروهای مسلح و بخش خصوصی بهتر است هرچه زودتر قانون ارتقای بهره وری را اجرا كنند چون بیشتر پرستاران این بخش‌ها به طور پاره وقت و قراردادی فعالیت می‌كنند و معمولا استخدام نیستند. این پرستاران با توجه به اجرای این قانون در بخش دولتی ممكن است به فعالیت در این بخش تمایل پیدا كنند تا امنیت شغلی‌شان تامین شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات نظام پرستاری در 13 اسفند ماه گفت: حدود 100 هزار نفر عضو سازمان نظام پرستاری هستند كه بیش از 70 درصد آنها در این انتخابات شركت می‌كنند تا 936 نفری كه قرار است در 104 هیات مدیره نظام پرستاری فعالیت كنند را انتخاب كنند. پس از انتخاب شدن هیات مدیره‌ها در هریك از آن‌ها انتخابات داخلی به منظور تعیین اعضای شورای عالی هیات‌ مدیره‌ها برگزار می‌شود.

رییس سازمان نظام پرستاری افزود: گروه‌ها و ائتلاف‌های مختلف در انتخابات نظام پرستاری شركت می‌كنند. به عنوان مثال در تهران سه یا چهار ائتلاف و كاندیداهای مستقل در انتخابات حضور می‌یابند.

میرزابیگی در پایان درباره آزمون استخدام 23 هزار پرستار اظهار كرد: در این آزمون،86 هزار پرستار شركت كردند كه حدود 4 برابر ظرفیت مورد نیاز برای استخدام است بنابراین درباره كمبود شركت كننده در این آزمون نگرانی وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha