شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

ساعت ۶ بامداد پنجشنبه ۱۱ مرداد تیراندازی مرگباری از سوی مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. تحقیقات آغاز و مأموران با حضور در خیابان فلامک، با جسد مرد ۴۷ ساله‌ای رو به رو شدند.

صاحبخانه مست، مهمان مست خود را کشت

سلامت نیوز:ساعت ۶ بامداد پنجشنبه ۱۱ مرداد تیراندازی مرگباری از سوی مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. تحقیقات آغاز و مأموران با حضور در خیابان فلامک، با جسد مرد ۴۷ ساله‌ای رو به رو شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ،در تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول میهمان این خانه بوده که به همراه دوستانش شب قبل به خانه فرهاد آمده است.

صاحب خانه ۴۰ ساله که به علت نوشیدن مشروبات الکلی وضعیت متعادلی نداشت به شوخی اسلحه شکاری‌اش را مقابل میهمانان گرفته بود که ناگهان گلوله‌ای از اسلحه ساچمه‌ای شلیک شد و به قفسه سینه یکی از میهمانان اصابت کرد.

بلافاصله مرد مجروح به بیمارستان منتقل شد اما به علت شدت خونریزی جان باخت.با مشخص شدن این موضوع به دستور بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، عامل این جنایت بازداشت شد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در بررسی‌ها مشخص شد که صاحبخانه و میهمانانش در این جشن شبانه مشروب خورده بودند و این اتفاق به خاطر درگیری و اختلاف بین آنها رخ نداده است.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha