یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 250281

مدیرکل پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: دریای خزر از امروز بعدازظهر ( یکشنبه ) و فردا ( دوشنبه ) مواج خواهد بود لذا مسافران و صیادان مراقب باشند.

دریای خزر مواج می شود

سلامت نیوز: مدیرکل پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: دریای خزر از امروز بعدازظهر ( یکشنبه ) و فردا ( دوشنبه ) مواج خواهد بود لذا مسافران و صیادان مراقب باشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،مسعود حقیقت  افزود: پیش بینی ها نشان می دهد طی امروز و فردا در سواحل شمالی کشور به جز استان مازندران بارش باران همراه با کاهش دما تا دو درجه رخ خواهد داد.
وی ادامه داد: این شرایط در روز سه شنبه ادامه خواهد داشت که احتمال اضافه شدن رعد و برق و وزش در برخی از ساعات بعدازظهر نیز دور از انتظار نیست ، همچنین فردا و پس فردا این شرایط در استان مازندران رخ خواهد داد.
حقیقت اظهار داشت: با توجه به این شرایط کشاورزان به ویژه شالیکاران نوار شمالی مراقب محصولات خود باشند و از انبار کردن آنها در فضای باز خودداری کنند.
وی گفت: در برخی از نقاط استان های شمال غرب کشور از جمله آذربایجان شرقی ، اردبیل و خراسان شمالی در شمال شرق کشور روز دوشنبه احتمال رگبار و باران وجود دارد.


حقیقت افزود: همچنین وزش باد شدید در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وجود دارد و فردا در این منطقه سرعت وزش باد افزایش می یابد و احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد ، روز سه شنبه نیز همین شرایط برای ممنطقه زابل با شدت کمتری ادامه دارد.
به گفته وی ، روزهای دوشنبه و سه شنبه در استان خوزستان در برخی از ساعات انتظار گرد و خاک وجود دارد.

*** وضعیت هوای تهران
حقیقت گفت: بیشینه دمای دیروز تهران به 38 درجه رسیده بود و امروز نیز در همین حدود باقی خواهد ماند ، کمینه دمای امروز صبح پایتخت نیز 29 درجه بود و تهرانی ها صبح گرمی داشتند.

*** خنک ترین و گرمترین نقاط کشور
مدیرکل پایش سازمان هواشناسی کشور افزود: امروز صبح لاله زار در استان کرمان با 10 درجه خنک ترین و دیروز آبادان با 47 درجه گرمترین نقاط کشور بودند.

*** خنک ترین مراکز استان ها
حقیقت گفت: شهرکرد ، اردبیل ، کرمان ، زنجان و ارومیه امروز صبح با دمای 14 تا 16 درجه خنک ترین مراکز استان ها بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha