یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 250331

دانشمندان می‌گویند: برای گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی صاف بنشینید. اگر از امتحان ریاضی می‌ترسید، شاید صاف و سیخ نشستن بتواند به شما کمک کند.

برای گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی صاف بنشینید

سلامت نیوز: دانشمندان می‌گویند: برای گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی صاف بنشینید. اگر از امتحان ریاضی می‌ترسید، شاید صاف و سیخ نشستن بتواند به شما کمک کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، به گفته محققان اگر دانش‌آموزان و دانشجویان وضعیت خوبی برای نشستن اتخاذ کنند، امتحان ریاضی خود را خود پاس می‌کنند.

«اریک پِپِر» استاد دانشگاه سان‌فرانسیسکو دراین‌باره می‌گوید: دانش‌آموزان مضطرب نمی‌توانند ریاضی حل کنند و بد نشستن آن‌ها باعث فشار آمدن به مغز شده و درنتیجه مغزشان کار نمی‌کند.

طبق تحقیق اریک و همکاران روی 125 دانش‌آموز و دانشجو، 56 درصد از دانش‌آموزان تائید کردند که درست نشستن در حل ریاضی به آن‌ها کمک می‌کند.

«ریچارد هاروی»، استادیار دانشگاه سان‌فرانسیسکو که در این تحقیق مشارکت داشته گفت: نشستن در موقعیت دفاعی باعث به خاطر آوردن خاطرات منفی قدیمی در ذهن شده و اجازه حل مسائل ریاضی را نمی‌دهد.

به گفته این محققان درست نشستن به فرد مضطرب کمک زیادی می‌کند تا بتواند بر مشکل ایجادشده غلبه کند و این فقط در مورد دانش‌آموزان برای حل ریاضی نیست و در بسیاری از مواقع کمک‌کننده خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha