مردی که با کوکتل مولوتف خانه رقیب عشقی‌اش را به آتش کشیده و او را به همراه یکی از دوستانش به کام مرگ کشانده‌است، روز گذشته محاکمه شد.

حمله مرگبار به خانه رقیب عشقی با کوکتل مولوتف!

سلامت نیوز: مردی که با کوکتل مولوتف خانه رقیب عشقی‌اش را به آتش کشیده و او را به همراه یکی از دوستانش به کام مرگ کشانده‌است، روز گذشته محاکمه شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جوان، مردی که با کوکتل مولوتف خانه رقیب عشقی‌اش را به آتش کشیده و او را به همراه یکی از دوستانش به کام مرگ کشانده‌است، روز گذشته محاکمه شد.

تابستان‌سال‌۹۶، مأموران پلیس از قتل دو مرد جوان در یکی از خانه‌های محله‌های نظام‌آباد باخبر و راهی محل شدند. اجساد متعلق به احسان‌۳۰ ساله و بهنام ۲۹‌ساله بود که در حادثه آتش‌سوزی جان باخته بودند.
با انتقال اجساد به پزشکی قانونی، تحقیقات در این زمینه آغاز شد و مأموران دریافتند احسان مدتی قبل با یکی از جوان‌های محل به نام محمد اختلاف داشته است. همچنین در تحقیق از شاهدان حادثه آن‌ها گفتند قبل از حادثه محمد و دوستانش را حوالی خانه احسان دیده‌اند.
به این ترتیب محمد ۲۹‌ساله چند روز بعد از حادثه بازداشت شد. او در بازجویی‌ها به قتل احسان با انگیزه انتقام اعتراف کرد و گفت: «احسان با دختر مورد علاقه‌ام رابطه داشت به همین دلیل می‌خواستم از او انتقام بگیرم که منجر به مرگ او شد.»
بعد از اظهارات متهم، همدستان او به نام‌های اشکان و سیروس هم بازداشت شدند. با کامل شدن تحقیقات محمد به اتهام مباشرت در قتل و دوستان او به اتهام معاونت در قتل روانه زندان شدند. پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز مقابل هیئت قضایی به ریاست قاضی توکلی قرار گرفت. ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را قرائت کرد. اولیای‌دم در دادگاه حاضر نبودند، اما در دادسرا درخواست قصاص کرده بودند.
در ادامه محمد به دستور ریاست دادگاه در جایگاه قرار گرفت و گفت: «با دختر جوانی به نام صبا آشنا شده بودم و قصد داشتم با او ازدواج کنم تا اینکه متوجه شدم احسان وارد زندگی او شده و با هم رابطه دارند. از این موضوع ناراحت بودم به همین دلیل چند بار با احسان درگیر شدم. آخرین بار زمانی بود که او در خیابان با چاقو به سمت من و دوستانم – اشکان و سیروس‌- حمله کرد.»
متهم در ادامه گفت: «احسان پسر خلافکاری بود. وقتی پدر و مادرش فوت کردند او خانه ورثه‌ای را پاتوق معتادان کرده بود. حتی زمانی که آب و برق خانه قطع بود همچنان افراد معتاد به خانه او رفت و آمد داشتند و به احسان پول می‌دادند. احسان پنج‌سال در زندان فشافویه بود و تازه آزاد شده بود. برادران او نیز افراد باسابقه که هر کدام سال‌ها در زندان بودند. این شد که تصمیم گرفتم انتقام بگیرم و خانه او را با کوکتل مولوتف آتش بزنم. روز حادثه حدود ساعت چهار صبح همراه دوستانم مقابل خانه احسان رفتیم. من بطری حاوی بنزین را داخل حیاط پرتاب کردم و قصد داشتم موتور احسان که گوشه حیاط پارک بود را آتش بزنم که آتش شعله کشید و به اطراف پخش شد. هرگز فکر نمی‌کردم آتش به داخل خانه نفوذ کند زیرا فاصله حیاط تا داخل خانه زیاد بود و نمی‌دانم چطور آتش به آنجا نفوذ کرد و موجب مرگ احسان و دوستش شد.»
بعد از این توضیحات اشکان ۲۵‌ساله در جایگاه ایستاد و گفت: «وقتی مقتول با ما درگیر شد و چاقو کشید، من محمد را به خانه بردم و سعی کردم او را آرام کنم، اما او گفت: هر طور شده انتقام می‌گیرد. آنجا بود که روز حادثه از باک موتورم بنزین کشید و با درست کردن کوکتل مولوتف آن را داخل خانه مقتول پرتاب کرد. فکر می‌کردیم نهایتاً موجب آتش گرفتن موتور مقتول می‌شود، اما داخل حیاط پر از زباله، گاز فندک، کاغذ و سرنگ بود به همین خاطر آتش شعله‌ور شد و به داخل خانه نفوذ کرد. حتی نمی‌دانستیم آن شب مقتول تنها نیست. چند روز بعد از حادثه بود که متوجه شدیم در آن آتش سوزی احسان و بهنام کشته شده‌اند و صبا نیز خودش را نجات داده است.»
در ادامه سیروس نیز در دفاع از خود گفت: «وقتی از نقشه محمد باخبر شدم سعی کردم او را منصرف کنم، اما فایده‌ای نداشت، به همین خاطر سوار موتور شدیم تا به سمت خانه مقتول برویم که بین راه منصرف شدم و از موتور پیاده شدم. باور کنید زمان حادثه آنجا حضور نداشتم و بی‌گناهم.»
در پایان هیئت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha