سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت :یک برج مسکونی ۱۲ طبقه ۷۵ واحدی در میدان ساحل بلوار مختاری دچار آتش سوزی شد که با تلاش آتش نشانان در این حادثه به فردی آسیب نرسید.

نجات ۱۰۰ نفردر آتش سوزی برج مسکونی

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت :یک برج مسکونی ۱۲ طبقه ۷۵ واحدی در میدان ساحل بلوار مختاری دچار آتش سوزی شد که با تلاش آتش نشانان در این حادثه به فردی آسیب نرسید.
                                                                                                   
                                                                                                                                                             
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،جلال ملکی  گفت: ساعت ۲ و ۴۱ حادثه آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که با توجه به حساسیت موضوع ماموران ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در طبقه نهم این برج مسکونی کابین آسانسور بدلیل نقص فنی اتصالات برق متوقف و دچار حریق شده بود. بر اثر این آتش سوزی دود بسیار غلیظی از طریق چاهک آسانسور به بیشتر طبقات این برج مسکونی سرایت کرده بود که گروهی از آتش نشانان برای خاموش کردن آتش و گروهی دیگر نیز با استفاده از خاموش کننده‌های دستی به تمامی واحد‌های این برج مسکونی رفتند و بیش از ۱۰۰ نفر را از میان دود غلیظ به سلامت خارج کردند.

به گفته ملکی، عملیات مهار آتش در کمترین زمان ممکن انجام شد، اما عملیات تخلیه دود پس از چندین ساعت تلاش آتش نشانان حوالی ساعت ۵ امروز به پایان رسید.

وی تاکید کرد: با حضور به موقع آتش نشانان در این حادثه به فردی آسیب نرسید و از مدیران برج‌های مسکونی خواست نسبت به ایمن سازی آسانسور‌ها و اتصالات برقی برج‌های خود اقدامات بیشتری انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha