چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 25065
سلامت نیوز :پزشکان در یک مقاله جدید تاکید کردند مصرف ویتامین ث توان تولید مثلی مردان را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، این متخصصان تاکید کردند کمبود ویتامین ث در بدن می‌تواند موجب کاهش تعداد اسپرم‌ها (سلول های جنسی مردانه) و نیز کاهش سرعت حرکت آنها شود که نتیجه آن کاهش توان تولید مثلی در مردان است.

به گزارش سایت اینترنتی لایفمینزهلت، در این گزارش به چند راه ‌کار مهم و کارآمد برای افزایش توان تولیدمثلی و جنسی مردان اشاره شده است.

پزشکان معتقدند كه ترک سیگار توان تولید مثلی مردان را بهبود می‌بخشد. مطالعات نشان می‌دهد که سیگار علاوه بر تمام مضراتی که دارد، مقدار اسپرم‌ها را نیز کاهش می‌دهد. گاهی مقدار اسپرم افراد سیگاری حدود 22 درصد کمتر از مردان غیرسیگاری می‌شود.

این پزشکان همچنین می‌گویند پوشیدن لباس زیر راحت و گشاد مانع از بروز ناتوانی جنسی در مردان می‌شود. تغذیه مناسب نیز در این امر موثر است. غذاهایی که چربی کم داشته و کربوهیدرات و پروتئین فراوان دارند، همراه با سبزیجات وغلات، موجب تقویت توان تولید مثلی مردان می‌شوند.

به طور کلی ورزش به همراه تغذیه سالم، فاکتور تضمین کننده سلامتی در مردان است. الکل نیز به توان جنسی مردانه آسیب می‌رساند. الکل به علت اثر گذاشتن روی کبد باعث افزایش سطح هورمون استروژن (هورمون زنانه) در بدن شده و کاهش توان تولید مثلی را به دنبال دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha