چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۲
سلامت نیوز :وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این كه طرح اداره بیمارستان‌ها به صورت هیات امنایی اعتبار ویژه‌ای می‌طلبد، اعلام كرد: اما برای قدم اول 49 بیمارستان برای این کار در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، دكتر مرضیه وحید دستجردی در مورد تکلیف طرح اداره بیمارستان‌ها به صورت هیات امنایی اظهار داشت: اجرای این طرح نیازمند اعتبار ویژه‌ای است که دولت باید آن را تامین کند، اما در قدم اول 49 بیمارستان در سراسر کشور برای این کار درنظر گرفته شده است.

وی افزود: اینها بیمارستان‌هایی هستند که تمام اعضای هیات علمی آنها تمام وقت جغرافیایی هستند، یعنی اجازه کار در جای دیگری ندارند و 24 ساعته در اختیار بیمارستان هستند.

وزیر بهداشت ادامه داد: پرسنل آنها هم به همین ترتیب فعالیت می‌کنند و اگر اعتبار این طرح تصویب شود؛ تمام حقوق پرسنلی بیمارستان‌ها توسط خود آنها پرداخت می‌شود، یعنی برای پرداخت حقوق کارکنانشان نیازی به بند «و» و خزانه دولت ندارند و بیمارستان‌ها خودکفا می‌شوند.

بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، دستجردی تصریح کرد: البته در این طرح بیمارستان‌ها در3 شیفت کار می‌کنند و همه افرادی که در این بیمارستان کار می‌کنند تنها می‌توانند در بخش دولتی باشند و با اجرایی شدن این طرح به طور یقین میزان رضایت مندی مردم هم افزایش می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha