طی دو روز آینده در استان‌های ساحلی خزر بارش باران گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود که شدت آن در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در استان گیلان خواهد بود و در این دو روز دریای خزر به ویژه بخش‌های غربی آن مواج پیش‌بینی می‌شود.

بارش باران در استان‌های ساحلی خزر/ هشدار نسبت به طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها

سلامت نیوز: طی دو روز آینده در استان‌های ساحلی خزر بارش باران گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود که شدت آن در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در استان گیلان خواهد بود و در این دو روز دریای خزر به ویژه بخش‌های غربی آن مواج پیش‌بینی می‌شود.
                                                                                                                                                              

به گزارش سلمت نیوز به نقل از میزان، براساس اعلام سازمان هواشناسی و براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی؛ طی دو روز آینده در استان‌های ساحلی خزر بارش باران گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود که شدت آن در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در استان گیلان خواهد بود و در این دو روز دریای خزر به ویژه بخش‌های غربی آن مواج پیش‌بینی می‌شود.


همچنین در ساعات بعدازظهر روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در بخش‌های شمالی آذربایجان‌های شرقی و غربی برخی نقاط اردبیل و دامنه‌های البرز مرکزی شاهد رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

بنا براین گزارش در دو روز آینده تداوم وزش باد و گردوخاک را در شرق کشور خواهیم داشت که در بعضی ساعات در منطقه زابل با طوفان گردوخاک همراه خواهد بود.

در همین مدت در جنوب استان‌های سمنان و تهران، شمال اصفهان برخی نقاط قم و مرکزی در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

بعدازظهر چهارشنبه و طی روز پنج‌شنبه غرب و مرکز خلیج فارس مواج خواهد بود.



گفتنی است سازمان هواشناسی نسبت به طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها نیز هشدار داده است؛ بر اساس این اطلاعیه  در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه به سبب شدت بارش در این مدت در استان گیلان آب گرفتگی معابر عمومی و در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و برخی نقاط اردبیل طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها پیش بینی می‌شود. از این رو به شهروندان و مسافران محترم توصیه می‌شود از اسکان و چادر زدن در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری فرمایند.

وضعیت آب و هوای استان‌های کشور طی امروز و فردا را اینجا مشاهده کنید.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha