مردی که متهم است در یک درگیری چشم فردی را کور کرده ‌است، مدعی ‌شد در دفاع از خودش دست به این کار زده است و درخواست بخشش کرد.

ماجرای مردی که در یک درگیری چشم فردی را کور کرد

سلامت نیوز: مردی که متهم است در یک درگیری چشم فردی را کور کرده ‌است، مدعی ‌شد در دفاع از خودش دست به این کار زده است و درخواست بخشش کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خراسان ،این پرونده با ارسال شکایت مأموران حراست بیمارستان از یک بیمار به پلیس تشکیل شد. مرد جوان که سجاد نام دارد، روی تخت بیمارستان درخواست کرد پلیس را ببیند و گفت شکایت دارد. زمانی که مأموران در بیمارستان حاضر شدند، مرد جوان به پلیس گفت: چشمم به‌دلیل ضربه‌ای که فردی به نام شروین به من زده، کور شده ‌است، بنابراین از او شکایت دارم.

 زمانی که مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند، شروین شناسایی و بازداشت شد. او به مأموران گفت: من و سجاد به‌دلیل یک مسئله مالی با هم اختلاف داشتیم. او روز حادثه به خانه من آمد؛ همسر صیغه‌ای من در خانه بود و سجاد به محض اینکه او را دید به جای اینکه آرام شود، بدتر کرد و با شوکر و چاقو به من حمله کرد و فحش ناموسی داد و وسایل خانه‌ام را شکست. من هم برای اینکه جلوی او را بگیرم بشقابی را به‌سوی او پرت کردم که چشمش را زخمی و کور کرد.

با صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم روز گذشته یک‌بار دیگر ادعای خود را مطرح کرد و گفت: اگر سجاد من را جلوی زن صیغه‌ا‌ی‌ام تحقیر نمی‌کرد، این کار را نمی‌کردم. او با چاقو و شوکر به من حمله کرد و من هم چیزی دستم نبود، ضمن اینکه زنم ترسیده ‌بود و در اتاق مخفی شده بود و جیغ می‌کشید.

من هم بشقاب را به سمت سجاد پرت کردم که بتوانم جلوی ضربات او را بگیرم، اما باعث کوری‌اش شدم. بشقاب با ضربه‌ای که سجاد زده‌ بود شکسته ‌بود و تیزی آن به صورتش خورد و او را کور کرد. حالا هم از کرده خودم پشیمانم و درخواست بخشش دارم.با پایان جلسه رسیدگی، هیئت قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha