مدیرکل دفتر مدیریت خدمات عمومی بیمه سلامت ایران جایگاه والای نظام سلامت کشور را در گرو گسترش خدمات سطح یک و برنامه‌ریزی هرچه دقیق‌تر وزارت بهداشت و سازمان‌های بیمه‌گر در اجرای طرح‌های مربوطه دانست.

رفع ابهامات نظام ارجاع در دستورالعمل سال ۹۷

سلامت نیوز:مدیرکل دفتر مدیریت خدمات عمومی بیمه سلامت ایران جایگاه والای نظام سلامت کشور را در گرو گسترش خدمات سطح یک و برنامه‌ریزی هرچه دقیق‌تر وزارت بهداشت و سازمان‌های بیمه‌گر در اجرای طرح‌های مربوطه دانست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر محمدرضا میرزایی در گردهمایی سازمان بیمه سلامت ایران و معاونت بهداشت وزارت در برنامه پزشک خانواده روستایی در کلانشهر تبریز، هدف از برگزاری این همایش را همکاری تنگاتنگ مدیران کشوری با ادارات کل بیمه‌های سلامت استان‌ها دانست.

میرزایی، دستیابی به جایگاه والای نظام سلامت کشور را در گرو گسترش خدمات سطح یک و برنامه‌ریزی هرچه دقیق‌تر وزارت بهداشت و سازمان‌های بیمه‌گر در اجرای طرح‌های مربوطه دانست.

وی اذعان کرد: امروز در جایگاهی قرار داریم که به قوت می‌توانیم بگوییم بعد از گذشت یک دهه توانسته‌ایم به پرونده سلامت الکترونیک دست یابیم و این امر با تلاش چند ساله ممکن شده است.

میرزایی با بیان اینکه برنامه پزشک خانواده روستایی ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر را تحت پوشش دارد، افزود: سال گذشته مبلغ ۳هزار میلیارد تومان در تفاهم‌نامه نظام ارجاع در نظر گرفته شده بود که در سال جاری این مبلغ به ۲هزار و ۸۰۰  میلیارد تومان در ارائه خدمات به سطح یک کاهش یافته است.  با این وجود تلاش می‌کنیم همین بودجه را مدیریت کنیم تا بهترین خدمات را در سطح یک به مردم ارائه دهیم.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، میرزایی تاکید کرد: در سال‌های گذشته ابلاغ تفاهم‌نامه به سه ماهه آخر سال موکول می‌شد، اما امسال تا پایان شهریور به امید خدا ابلاغ خواهد شد.

مدیر کل دفتر مدیریت خدمات عمومی بیمه سلامت ایرانیان تاکید کرد: در دستورالعمل سال ۹۷ نکات ابهام نظام ارجاع رفع شده و مباحث مربوط به پرونده الکترونیک، بحث پرداخت و پایش و سامانه پزشک خانواده روستایی به روز شده است و ما سعی می‌کنیم چالش های موجود را یک به یک حل کنیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha