سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 251106

در اتفاقی هولناک و تکان دهنده، یک زن گرفتار خشونت خانوادگی شد و به خاطر باج خواهی ظالمانه شوهرش از خانواده خود که توان تامین این مبلغ باج را نداشتند، مورد حمله او قرار گرفت.

مردی با دندان دماغ همسرش را کند!

سلامت نیوز: در اتفاقی هولناک و تکان دهنده، یک زن گرفتار خشونت خانوادگی شد و به خاطر باج خواهی ظالمانه شوهرش از خانواده خود که توان تامین این مبلغ باج را نداشتند، مورد حمله او قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از رکنا، این دختر بخت برگشته هندی در حمله وحشیانه شوهرش ، بخشی از بینی خود را از دست داد.

ماجرا از آن قرار بود که یک مرد هندی پس از آن که نتوانست از خانوادۀ همسرش باج گیری کند، با حمله به او بینی اش را گاز گرفت و قسمتی از آن را کند.

لیلا دختر 21 سالۀ هندی، دو سال قبل با همسر 23 ساله اش ازدواج کرد و سال گذشته از او جدا شد. لیلا می گوید همسرش از ابتدای ازدواج از خانواده او در خواست مبالغ زیادی پول و خرید موتورسیکلت لوکس داشت اما وقتی متوجه شد خانواده‌ او توانایی مالی ندارند آزار و اذیت های خود و خانواده اش شروع شد.

لیلا که توسط خانوادۀ همسرش از ادامه تحصیل منع شده بود، پس از بازگشت به منزل پدری، به ادامۀ تحصیل پرداخت اما همسرش در یک روز ناگهان سر راه او سبز شد و با حمله به وی قسمتی از بینی‌اش را با دندان کند. مرد جوان علت این اقدام خویش را خودداری همسرش از بازگشت به منزل بیان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha