چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

فروشنده یک فروشگاه لباس زنانه که می‌خواست با هدیه قابل توجهی نامزدش را خوشحال کند در دستبرد به انبار محل کارش چند تکه لباس زنانه را به سرقت برد تا به او هدیه کند اما راز این فروشنده 27 ساله فاش شد و مأموران دستگیرش کردند.

سرقت لباس از فروشگاه برای خوشحال کردن همسر

سلامت نیوز:فروشنده یک فروشگاه لباس زنانه که می‌خواست با هدیه قابل توجهی نامزدش را خوشحال کند در دستبرد به انبار محل کارش چند تکه لباس زنانه را به سرقت برد تا به او هدیه کند اما راز این فروشنده 27 ساله فاش شد و مأموران دستگیرش کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، سرهنگ ضرغام آذین رئیس کلانتری شهرک قدس درباره این سرقت گفت: مالک 35 ساله یک فروشگاه لباس برند زنانه و مردانه در پاساژ بلوار فرحزادی هنگام انبارگردانی متوجه شد تعدادی لباس زنانه به سرقت رفته است. وی پس از بررسی‌های فراوان سرانجام به یکی از فروشنده‌ های  جوان ظنین شد و از طریق دوربین‌های مداربسته او را در حال سرقت چند تکه لباس زنانه دید. او بلافاصله موضوع را به پلیس خبر داد و مأموران وی را دستگیر کردند.


این جوان که 8 تکه لباس به ارزش مالی 732 هزار تومان از انبار فروشگاه به سرقت برده بود، گفت: برای آنکه به نامزد خود هدیه‌ای بدهد وسوسه شده و اقدام به سرقت لباس‌های زنانه کرده است. وی در بازجویی ضمن اظهار ندامت و پشیمانی از این سرقت حاضر شد تمام خسارت وارده به صاحب فروشگاه را جبران کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha