مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به وضعیت نامناسب ایمنی برخی بیمارستان‌های پایتخت گفت: در تلاشیم که با برگزاری جلسات مشترک با وزارت بهداشت، برای ایمن سازی بیمارستان‌ها اقدام کنیم.

وضعیت ایمنی بیمارستان‌های تهران مناسب نیست

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به وضعیت نامناسب ایمنی برخی بیمارستان‌های پایتخت گفت: در تلاشیم که با برگزاری جلسات مشترک با وزارت بهداشت، برای ایمن سازی بیمارستان‌ها اقدام کنیم.

به گزارش سلامت نیوز، مهدی داوری در گفتگو با آنا، با اشاره به وضعیت ایمنی بیمارستان‌ها اظهار کرد: تمام بیمارستان‌های تهران مورد بازدید آتش‌نشانی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل‌های لازم درباره ایمنی به بیمارستان‌ها داده شده است، اضافه کرد: در وزارت بهداشت هم بخش‌های خاص تخصصی برای رسیدگی به این موضوع وجود دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به مذاکرات انجام شده به منظور ارتقاء ایمنی بیمارستان‌ها افزود: انجام اقدامات اجرایی برای ما امکان‌پذیر نیست اما از ارائه نظرات کارشناسی یا آگاه‌کردن یک مجموعه در بحث ایمنی دریغ نمی‌کنیم.

داوری با بیان اینکه بررسی‌‌های سازمان آتش‌نشانی نشان می‌دهد وضعیت ایمنی بیمارستان‌ها، مناسب نیست، گفت: باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود زیرا حوادث مختلفی که رخ داده، این تجربه را به ما نشان داده است که بیمارستان‌ها از شرایط خاصی برخوردارند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت ویژه ایمنی بیمارستان‌ها عنوان کرد: در تلاشیم که با برگزاری جلسات با وزارت بهداشت، برای ایمن سازی بیمارستان‌ها اقدام کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha