معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری متهم پرونده آزار و اذیت در یک کلینیک دندانپزشکی، پیش از خروج وی از کشور، خبر داد.

اذیت و آزار خانم منشی در کلینیک دندانپزشکی/ متهم قبل از فرار دستگیر شد

سلامت نیوز:معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری متهم پرونده آزار و اذیت در یک کلینیک دندانپزشکی، پیش از خروج وی از کشور، خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، بیست و نهم تیرماه امسال پرونده‌ای با موضوع «آزار و اذیت منشی خانم در کلینیک دندانپزشکی» از کلانتری 134 شهرک قدس به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

شاکیه پس از حضور در اداره شانزدهم به کارآگاهان گفت: فردی به عنوان بیمار به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد، اما با سوءاستفاده از خلوتی داخل کلینیک به سمت من حمله‌ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

شاکیه در توضیحات تکمیلی به کارآگاهان عنوان کرد: ساعت 19 مردی حدوداً 50 ساله به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد و درخواست کرد تا پزشک نسبت به معاینه‌اش اقدام کند؛ به او توضیح دادم که پزشک بعدازظهرها ویزیت ندارند و من نیز صرفاً برای نوبت‌دهی به بیماران و پاسخگویی به تلفن‌ها در مطب حضور دارم. این شخص با اطلاع از تنها بودن من در داخل مطب، ناگهان به سمت من حمله‌ور شد، دیوانه‌وار مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و پس از آزار و اذیت از داخل مطب متواری شد.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل وقوع جرم به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته پرداخته و موفق به شناسایی پلاک خودرو متهم به شماره ایران 22/*** هـ 57 شدند. با شناسایی تصویر متهم به نام «مسعود» (54 ساله) از سوی شاکی پرونده، کارآگاهان در بررسی‌های بیشتر اطلاع پیدا کردند که این شخص دارای اقامت در یکی از کشورهای اروپایی است و تا چند روز آینده نیز قصد خروج از کشور را دارد؛ در اولین مرحله و با هماهنگی شعبه 12 دادگاه کیفری یک تهران، اقدام قانونی جهت ممنوع‌الخروج شدن متهم انجام شد و در ادامه با اقدامات ویژه پلیسی، محل سکونت مسعود در شهرک قدس – خیابان زرافشان شناسایی و در سحرگاه بیست و سوم مردادماه دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهم پس از مواجه حضوری با شاکیه و همچنین مشاهده تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته داخل کلینیک دندانپزشکی، مجبور به بیان حقیقت شد و به‌صراحت به آزار و اذیت شاکیه اعتراف کرد؛ در نهایت با اعتراف صریح متهم و انجام تحقیقات تکمیلی متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha