مشكلات جنسی یكی از عوامل مهم اختلاف میان زوجین بوده و 78 درصد از عوامل طلاق را تشكیل می دهد.

سلامت نیوز :مشكلات جنسی یكی از عوامل مهم اختلاف میان زوجین بوده و 78 درصد از عوامل طلاق را تشكیل می دهد.
دكتر نسرین تهرانی، روان شناس بالینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: درگیری های بین زوجین یكی از شایع ترین دلایل مراجعه آنهاست كه نمی دانند چطور آن را مدیریت كنند در نتیجه به این موضوع فكر می كنند كه در انتخاب همسر و شریك زندگی خود اشتباه كرده اند.
وی با اشاره به اینكه اكثر زوجین با بسنده كردن به اطلاعات عام و مطرح در میان اطرافیان اقدام به ازدواج می كنند در صورتی كه باید بدانند زندگی زناشویی یك علم است و باید آن را كسب كرده و به دنبال آن باشند، افزود: خوشبختانه در یك دوره درمانی یك ساله از آذر 88 تا آذر 89 توانستیم از بین 100 زوج در شرف طلاق، 87 زوج را به زندگی شان بازگردانیم و بقیه را تحت درمان بیشتری قرار دهیم.
دكتر تهرانی ادامه داد: یكی از موضوعات روز این است كه به زوجین یاد می دهیم زندگی مشترك بزرگترین قرارداد زندگی است و یكی از علایم بزرگ بودن این قرارداد این است كه ما آن را مانند قراردادهای عادی، محدود به زمان نمی كنیم كه با تمام شدن زمان قرارداد به اتمام برسد بلكه ما این قرارداد را شروع می كنیم و امیدواریم تا آخر زندگی ان را ادامه دهیم.
وی خاطر نشان كرد: تاكنون با همین آموزش، اصول اساسی در زندگی 400 زوج خوشبخت را داریم كه هیچ كدام آنها در زندگی خود با مشكلی مواجه نشده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha