عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه در بخش تفریحات و امداد ساحلی از زیرساخت های لازم برخوردار نیستیم، گفت: دولت باید این حوزه را به بخش خصوصی واگذار کند.

گردشگران قربانی نبود زیرساخت های تفریحی و امداد ساحلی در دریای خزر/ امداد ساحلی به بخش خصوصی واگذار شود

سلامت نیوز:عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه در بخش تفریحات و امداد ساحلی از زیرساخت های لازم برخوردار نیستیم، گفت: دولت باید این حوزه را به بخش خصوصی واگذار کند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،شکور پور حسین شقلان  در خصوص آمار بالای غرق شدگان در کشور و بی تولی گری امداد ساحلی، گفت: ما در مقایسه با کشورهای دیگر که زیرساخت های لازم را در ساحل ها برای تفریح مردم دارند از امکانات و زیرساخت های مناسبی در این زمینه در سواحل کشور برخوردار نیستیم.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همه جای دنیا سواحلی که از خطر کمتری برخوردارند به عنوان تفریگاه در نظر گرفته می شوند و از آنجایی که مکان مشخصی وجود دارد همه امکانات ایمنی و بهداشتی در آن نقاط متمرکز هستند و مردم مکانی که فاقد این امکانات باشذد را برای شنا انتخاب نمی کنند.

وی ابراز داشت: در کشور ما از آنجایی که مکان های مشخصی زیادی برای این منظور وجود ندارد مردم به صورت پراکنده در سواحل مختلف ایمن و غیر ایمن تفریح می کنند و از طرف دیگر چون زیرساخت های لازم برای این منظور وجود ندارد امداد و نجات ساحلی نیز در نقاط مشخص نمی تواند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha